@גיטריסט-בינוני אמר באוזניות מוניטור בזול מבקש המלצה:
https://www.youtube.com/watch?v=UnX64_gO-zI
לא צפיתי, אבל מתאים שזה יעזור...
צפיתי כבר...
@סלאש אמר באוזניות מוניטור בזול מבקש המלצה:
@גיטרה-חשמלית-0 אוזניות מוניטור לאולפן או לנגינה באירועים?
זה משנה כי כשאני קניתי אוזניות (לנגינה לייב) התייעצתי עם אריק והוא אמר לי שהאוזניות של שור לא כאלה טובות לגיטרה אלא יותר לנשפנים ומתופפים
הוא המליץ על fender fax6 זה עלה לי בסביבות 550 ש"ח
בהצלחה
לאולפן
@י-ביטון אמר בצריך עזרה בסירטוני הדרכה לקמפר...:
פשוט רציתי לראות במה מדובר...
https://www.youtube.com/watch?v=OC42xHAWvVg
פתןח בנטפרי...
Spoiler
זה לא בדיוק אותו דגם שיש לי אבל אותו עיקרון...
אם יש לך שאלות נוספות על גיטרה חשמלית או ציוד נלווה תתייג אותי בכיף...
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בהצעת יעול - הקמת קטגוריה למכירת כלי נגינה יד שניה...:
זה יכול גם להגדיל את החשיפה של הפורום...
אכן זה נכון,
אבל גם גורם להרבה מכשולות
על כן יש כמה וכמה אתרים אחרים בהם ניתן לפרסם.
זה כבר נוסה בעבר-ונכשל.
מעלה כאן כמה שירים של אריק שהצלחתי למצוא פתוחים בנטפרי
רק הבעיה שזה מאתר גאולה FM ולא מצאתי איך להוריד משם אז אני מעלה קישורים...
אריק שחר-הצלחות קטנות
אריק שחר-זה הכל בשבילך
אריק שחר-מילה חמה
אריק שחר-מחשבה טובה
אריק שחר-סיפור קטן
@מרדכי-ר אמר בשיתוף | החשמלית החדשה שלי...:
תתחדש, מגניב לגמרי
כמה עלתה? יד שנייה?
@yael אמר בשיתוף | החשמלית החדשה שלי...:
@מרדכי-ר היא בטח עלתה הון!
קניתי ביד שניה ב4,500
שווה כל שקל
נ.ב. שאלתי את הרצל כמה שווה והוא אמר לי ש5,000 - 5,5000
@דניאל-0 הביקורת לא תהיה שרשור תגובות של המשתמשים אלא נושא נעול מאת המשתמשים המקצועיים... יותר בסגנון של כתבה... (אולי תינתן אפשרות תגובה בנושא נפרד...)
@אילנית אמר בהצעת יעול בקשר לכתבות בפורום:
למרות שבדר"כ מפוסט הקישור עוברים הרבה פוסטים ותגובות עד שכבר לא מוצאים את הקישור...
כשפותחים את האשכול מפוסטים אחרונים אם הוא לא אשכול שנקרא כבר ע"י המשתמש אז האשכול נפתח מתחילתו (אא"כ הוא נפתח בלחיצה בצד שמאל על הפוסט האחרון ואז הוא נפתח עליו...)
דבר נוסף הרבה פעמים משתמשים עולים לתחילת האשכול כדי לראות את תחילת השרושור או הנושא...
סליחה על ההקפצה אבל מישהו מכיר את המכשיר הזה "Neural DSP Quad Cortex"???
הייתי בווילד גיטר'ס והמוכר אמר שהוא אפילו יותר מתקדם ונוח מהקמפר סטייג' (וכמובן גם המחיר... )