@פונץ-בננה https://www.youtube.com/watch?v=AWxyq-lfxZY
https://www.youtube.com/watch?v=vk4GAYJXa_Y
https://www.youtube.com/watch?v=QqDx8G_0bgo
זה לא מהקול הבא אבל גם....
את רוצה גם להורדה..?
@אילה אמר באיציק דדיה השיר אבא:
אפשר להצביע את השיר כסא המלך בקול פליי וגם בקול ברמה
ואת איציק בזמר השנה בקול ברמה
@אילה נפתח הנושא על איציק דדיה ושם אפשר לכתוב עליו https://miktzav.com/topic/338/%D7%90%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A7-%D7%93%D7%93%D7%99%D7%94?_=1631816423536
@פונץ-בננה עזבוו
סורי
הסתבכתי עם איזה קבוצה ששלחתי את את זה משם
זה הפריע להם שכל רגע ביקשו גישה ובצדק
אני ינסה להעלות את זה שוב ממקום אחר
מקווה שאני יצליח
בכל מצבב אנלאא מצליחה למחוק תהודעה
לאדתת הוא לא נותן לי אז אם אפשר לא להיכנס לשם
כי זה יסבך אותיייי
תודהה וסליחהה