@צבי-מני לא מצאתי שם מקום מסודר לחתונות
השיר והשבח
-
חתונות!!! -
חתונות!!!@צבי-מני איך עובדים שם אני לא מסתדר
-
מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....שירים בעברית אידיש ואנגלית.docx
אני עובד על הקובץ הזה כמה שנים, כל פעם אני מוסיף פה שיר שם עיצוב ולאט לאט זה מתקדם.
אני מכניס רק שירים שאני מכיר כי הכנתי את זה לשימושי האישי.
אבל אם תהנו מזה למה לא.
רק שאם מישהו מוצא שכתבתי שם משהו פרטי תעדכנו אותי שאמחק. (לא נראה לי, אבל פשוט לא הכנתי את זה לפרסום). -
המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שיריםלכבוד יט כסלו:
ניגון אדמור הזקן במילים "ואני אבטח בך ואני אבטח בך" כמו המילים "ויהי נועם ה' אלקינו עלינו" בניגון של בויאן. -
ואיך אתם התחברתם למוזיקה??אני בא מבית מוזיקלי, הורים יודעים לנגן, סבי ז"ל גם היה מנגן. אמי שתחי' עובדת במוזיקה עשרות שנים.
יש לחלק את האהבה למוזיקה לשלושה חלקים:
א. אהבה להאזין למוזיקה.
ב. אהבה לשיר.
ג. אהבה לנגן.את האהבה להאזנה קיבלתי מזה שהיינו שומעים מוזיקה בבית כילדים. בשלב מסויים של גיל ה"עשרה" נהייתי טיפה "מכור" להאזנה. הייתי יכול להיות שעות עם מה שהיה נקרא אז "ווקמן" (יש סיכוי שיש כאן כאלו שלא יודעים מה זה?) הייתי מקפיד על ארבע בטריות כדי שתמיד יהיו שנים בפנים ושנים בהטענה...
בסיום ימי הספירה ובין המצרים הייתי עומד עם סטופר מתי מסתיים זמן איסור מוזיקה ולוחץ על ה"פליי" באותה שניה. ביומיים שלושה הראשונים הייתי משלים את כל הספירה/בין המצרים...ב. אהבה לשיר זה גם מהבית (זמירות ברמה גבוהה, של שני קולות או יותר. השירה בבית הכנסת, להיות חזן וכו', הייתי המון עובר לפני התיבה בכל הזדמנות שבת חג ומועד).
ג. אהבה לנגן כשאתה רואה את ההורים מנגנים, ויש לך גם אורגנית בבית ואתה משחק עליה, לאט לאט אתה נכנס לזה ועם ההצלחה בא התיאבון לעוד.
אצל הילדים שלי הרבה שנים לא הצלחתי לחבר אותם לאהוב את זה, אבל אחרי הרבה זמן כשהתחלתי להתעסק בזה בצורה יותר רצינית וגם קנינו כלים יותר ברמה (מאשר אורגנית משחק) אז חלק מהילדים התחילו להתעניין גם כן בנגינה.
-
תזמורת 'המנגנים': יהודה גלילי יחליף את מוישי רוטהדעה הרווחת לאורך האשכול שגלילי יותר מוזיקאי מרוט.
אבל אני שואל מי יותר חזק בהנחיית אירועים, עד היום מוישי רוט היה מנחה, האם גלילי יש לו כושר במה כמוהו? -
חתונות!!!@אברהם-יונה
אפשר קישור לדרייב של החתונות שמתעדכן כל הזמן?
(נראה לי במשך האשכול העלו כאן כמה קישורים, ולא ברור איזה מהם הוא העדכני) -
מחפש אלבום מלפני כשלושים שנהאשמח למי שיכול לעזור לי.
אני מחפש אלבום בן כשלושים שנה, נראה לי של אברהם פריד, או מישהו אחר עם קול דומה לו.
יש בו את השירים: "הנה לא ינום", "צווה ישועות יעקב", ו"יוסף ה' עליכם". זה מה שאני זוכר כרגע.
להלן השירים הנ"ל לפי מה שזכרתי.
צוה ישועות יעקב.mp3
הנה לא ינום.mp3
יוסף ה' עליכם.mp3
מי יכול לתת לי קצה חוט?
תודה מראש