דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
ח

חלי

@חלי
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
9
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    @davidovsk אוקי הבנתי את הרעיון
    בגדו זה עניין של דקויות כמה להחמיא ואיך.
    תודה.

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    @davidovsk
    אוקי תודה על התשובות
    עכשיו מה האבסורד שאני לא יכולה לעשות לייקים.
    וגם, אני ממש ממש ממש לא מבינה איך גבר/ אישה מחמיא/ה לאישה/ גבר.
    זה הגיוני? ראיתי בפוסטים אחרים של כל מיני נושאים בפורום כאן.
    (הגיוני מבחינת כללים ומבחינת הלכה)
    סליחה אם אני מרתיחה מישהו...

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    @davidovsk אז עכשיו שתי שאלות

    1. מה זה מוניטין?
    2. מה ההבדל בין ללחוץ על "תגובה" בכחול טורקיז לבין ללחוץ על "תגובה" למטה בירוק בהיר?
      ותודה על התשובות! זה ממש כמו לעזור לתלמיד מתקשה בכיתה...
    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    @davidovsk אוקי אוקי
    תשובה מעולה
    ועכשיו לשאלה הבאה,
    איך עושים את זה?

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    @davidovsk לו יהי
    כן.

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    @davidovsk אפשר תרגום?
    מה זה לתייג?
    אני רוצה לדבר עם מישהו ספציפי.

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    טוב שאלה הבאה
    איך שולחים הודעה ספציפית למשתמש אחד?

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    טוב אני מקווה שלא ישלקו אותי כאן
    אבל אני מנסה להבין, יש כאן גברים ונשים?
    באמת סליחה על השאלה.
    ומתכתבים ביניהם?

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ח חלי

    כאן אפשר לשאול דברים שלא ברורים לי בקשר לפורום הזה?
    תודה.

    באגים / הצעות ייעול
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול