@davidovsk אוקי הבנתי את הרעיון
בגדו זה עניין של דקויות כמה להחמיא ואיך.
תודה.
ח
חלי
@חלי
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@davidovsk
אוקי תודה על התשובות
עכשיו מה האבסורד שאני לא יכולה לעשות לייקים.
וגם, אני ממש ממש ממש לא מבינה איך גבר/ אישה מחמיא/ה לאישה/ גבר.
זה הגיוני? ראיתי בפוסטים אחרים של כל מיני נושאים בפורום כאן.
(הגיוני מבחינת כללים ומבחינת הלכה)
סליחה אם אני מרתיחה מישהו... -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@davidovsk אז עכשיו שתי שאלות
- מה זה מוניטין?
- מה ההבדל בין ללחוץ על "תגובה" בכחול טורקיז לבין ללחוץ על "תגובה" למטה בירוק בהיר?
ותודה על התשובות! זה ממש כמו לעזור לתלמיד מתקשה בכיתה...
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@davidovsk אוקי אוקי
תשובה מעולה
ועכשיו לשאלה הבאה,
איך עושים את זה? -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@davidovsk לו יהי
כן. -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@davidovsk אפשר תרגום?
מה זה לתייג?
אני רוצה לדבר עם מישהו ספציפי. -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.טוב שאלה הבאה
איך שולחים הודעה ספציפית למשתמש אחד? -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.טוב אני מקווה שלא ישלקו אותי כאן
אבל אני מנסה להבין, יש כאן גברים ונשים?
באמת סליחה על השאלה.
ומתכתבים ביניהם? -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.כאן אפשר לשאול דברים שלא ברורים לי בקשר לפורום הזה?
תודה.