עמדתי בכותל
לידי נישאה תחינה
עזור שיהיה פנצ'ר
כך נשמעה הבקשה
גלגל חוזר בעולם
נתן הלה הסבר
עכשיו מצבי מורם
רוצה אני שכך ישאר
בעולם חוזר הגלגל
אצל כולם הוא מסתובב
אך אם לא נעצור בזמן
חלילה יכולים להידרדר
עמדתי בכותל
לידי נישאה תחינה
עזור שיהיה פנצ'ר
כך נשמעה הבקשה
גלגל חוזר בעולם
נתן הלה הסבר
עכשיו מצבי מורם
רוצה אני שכך ישאר
בעולם חוזר הגלגל
אצל כולם הוא מסתובב
אך אם לא נעצור בזמן
חלילה יכולים להידרדר
אמנם לא קראתי את כל התגובות אך אנסה להביע גם את דעתי בעניין
ראשית אהבה לאדם או לשירים שלו אינה נקראת הערצה! וזה דבר ברור ומוסכם!
הערצה מתחלקת בהגדרתה לשתיים א שאתה מגלה הערכה רבה כלפי אדם מסוים וממילא תמיד תראה בו את הצד החיובי שבו וזאת על אף שאתה יודע שקיימים בו חסרונות כאלו ואחרים אבל תנסה בכח להדחיק אותם וזה דבר שקיים גם בציבור שלנו כלפי זמרים וב' זה בטול עצמי שלך כלפי אותו אדם ושתמיד תרגיש שהוא מעליך (אני חושבת שהדוגמא שנתנו ללבוש חולצה של זמר אחרי שהוא הזיע איתה כמה שעות זה מגיע מהכיוון הזה) וזה לדעתי כמעט לא קיים בציבור שלנו כך אני חושבת
מה שכן זה שבסוף גם אם הדברים האלו קיימים בציבור שלנו זה בדרך כלל רק בגיל ההתבגרות שאז זה מגיע בדרך כלל מהרגשת גדלות ולא משום הערצה אמיתית לא מכירה אנשים טיפה מבוגרים/נשואים שקיים בהם איזשהי הערצה כלפי זמר כך שגם מה שכן קיים בציבור לנו אינו הערצה אמיתית אלא נטו הרגשת גדלות של גיל ההתבגרות
אמנם שיר שכתבתי לאחר אסון מירון אך ראשית כל המסר שבו נוגע להרבה ממאורעות חיינו ושנית שרק כעת התוודעתי לבמה המדהימה הזאת
מקווה שתאהבו
לב ידע מר נפשו/גימ' ק' 45
קטנים אנו מכדי להכיל את האסון
קטנים אני מלהבין את שקרה לעולי מירון
קטנים אנו מלשמוע מהנביא את החזון
קטנים אנו מלהבין את שרצה היושב במרום
אך
לב ידע מר נפשו
שמענו כולנו את ההספדים
התחזקנו בעצרות תפילה וחיזוקים
אולי אף היינו מן המנחמים
ונשאנו תפילה לקל מלא רחמים
אך
לב ידע מר נפשו
נקבל על עצמינו את דברי הרבנים
להתחזק בתורה תפילה ומעשים טובים
בין אדם לחברו וצניעות הבגדים
ונשמת כל חי ליושב במרומים
אך
לב ידע מר נפשו
נשב עם עצמינו דקה או שתיים
נפשפש עמוק אל תוך קרביים
נבטיח שהנעשה לא יישנה פעמיים
ותשובתנו תתקבל לפני קל ארך אפיים
כי
לב ידע מר נפשו
לע"נ הרוגי מירון תשפ"א
ולרפואת הפצועים בתושח"י
אני חושבת שבסוף בסוף הגורם העיקרי לכל השמחה זה הקהל
עם על הכבוד לזמר לתזמורת לסאונד וכו' אדם לא יכול לעבוד אם אין לו דלק זאת המציאות גם אם הזמר הגיע בשיא האנרגיות ובשיא המצצצב הוא יכול להתחיל פצצה אבל אחרי כמה זמן הוא ישחק אם הוא לא מקבל דלק מהקהל ולכן גם זמר הכי פצצה שיש יכול להרדם במשמרת שלו
יש רק נקודה אחת שהקהל באמת מספק את הדלק שלו ולפעמים הזמר יכול להרוס את כל זה בכישרון על שהוא כ"כ גרוע שהדלק הזה הולך לאיבוד אבל נראה לי שזה מאוד נדיר שיקרה כזה דבר
וגם מה שהביאו מחתנות קורונה זה בדיוק היה הענין כי כל אחד מהקהל הרגיש שהוא זה שעושה פה את השמח ובלעדי אין... וממילא הציבור היה חם והזמר יחד עם התזמורת בעקבותיהם
אני מתפלאת איך אפ'חד לא כתב את "אתה תשיר" של איציק וינגרטן
בעיני זה ממש מצא חן העיבודים שם
@שלמה-א אמר בבקשות שירים:
@davidovsk שרולי מארח את גריימן ואלעזר - קופא מקור.mp3
שרולי מארח את גריימן ואלעזר - קופא מקור
אפשר את הקליפ עם קישור להורדה?
תודה מראש
@bee העניין סודר בהצלחה
הקשבתי לזה כמה פעמים
יש שם אכן משהו
אבל נראה לי במאה אחוז שזה משהו במוזיקה וממש לא פשלה
האדמו"ר מבאבוב (מקוה שכתבתי נכון) מלמד ניגון את מונה רוזנבלום
https://drive.google.com/file/d/1_zcPeB3xBikxjh40lcX4F44MXebDjeSX/view?usp=sharing