אשמח לדבר עם מישהו בנושא
יהודי רגיש
-
מישהו לומד חלילית דרך מגי'קל נוטס? -
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינה@yael עדיין באותו נושא יש שירים שאני מכיר ושאני מגנגן יש כל מיני עצירות,
שאני לא מוצא להם ביטוי בתווים איך יודעים שפה צריך לעצור??
ובנוסף אני רואה שבחוברת שאני לומד מסבירים מושג בשם קדמה שאני לא מבין מהו ושוב איך ההשפעה שלו על הנגינה??
בתקווה לתשובות
תודה רבה -
אלקנה אדרי (מתמודד מהמאסטרו)@דניאלה
ווואוו
יש לו קול של מרקואי בן 80.... -
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינה@yael תודה רבה!!!
עזרת לי המון!!
חבל שאי לא יכול לעשות לך לייק אני חסום מזה משום מה.. -
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינה@yael אז אם זה תחביב זה לא אמור להשפיע על הנגינה שלי?
וסתם עוד שאלה,יש שירים שאני מכיר ומנגן, ובשיר אני שומע כל מיני עצירות כאלה,
ואילו בנגינה אני לא מבין מה אמור לבטא עצירות -
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינה@yael למה אני צריך להבין שמתחלפת התיבה,
אם אין לזה השפעה על צורת הנגינה שלי?
אין מנגן אותו דבר... -
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינה@יהודי-רגיש יש לך איזה קישור או הדגמה שימחשו לי את הרעיון?
-
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינה@yael תודה על ההסבר המפורט
כלומר שיש סוג על עצירה קלה ?
בין כל מקצב...??
אני מתחיל לגמרי בתחום... -
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינהאני לומד בשיטת מג'קל והם מסבירים שפעם יש 3 פעמות ופעם 4 איך משפיע על הנגינה
עצמה לי זכיתי להבין...
אשמח להסבר... -
ביצוע מוצ"שי....@RACHELY-0
איזה ביצוע יפה!! -
לימוד עצמי--@RACHELY-0 אני נתחלתי לאחרונה ללמוד עם השיטה הזאת...
הולך לי לא רע