@דניאלה
ווואוו
יש לו קול של מרקואי בן 80....
י
יהודי רגיש
@יהודי רגיש
-
אלקנה אדרי (מתמודד מהמאסטרו) -
לימוד עצמי--@RACHELY-0 אני נתחלתי לאחרונה ללמוד עם השיטה הזאת...
הולך לי לא רע -
ביצוע מוצ"שי....@RACHELY-0
איזה ביצוע יפה!! -
מה זה פעמות? ואיך זה משפיע על הנגינה@yael תודה רבה!!!
עזרת לי המון!!
חבל שאי לא יכול לעשות לך לייק אני חסום מזה משום מה..