@יהודה-n כן העלו כאן סרטונים
ל
ללי
@ללי
-
איתי דוד -
דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"@Bibi אני הגעתי דרכך
-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי
רגע ואם מישהו רוצה ממך שיר איך אפשר להגיע אליך? -
קאבר שאבא שלי שר -
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי על כל הפיגועים והצרות שאנחנו עוברים ועל מוישי קליינרמן שכבר שנה לא הגיע הביתה . . . . .
-
קאבר שאבא שלי שר -
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי תודה
סורי על החפירה את יכולה לשלוח את זה דרך הדרייב
רק אם את יכולה . -
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי ואווו אלף תודות!