@אייצ-ית אני חושב שצריך להוסיף לחוקי הפורום [או שכבר יש ] שחשוב מאוד לסייר באתר לקלוט קצת מה קורה איך כותבים ואיפה ומה הסגנון
אולי צריך לאשר קריאת התקנון באופן ברור יותר
בקיצור
רוב השאלות של החדשים מגיעות מבורות
לא מאי רצון לדעת
אז לכן חשוב להבהיר לכל אחד מה שכתבתי לעיל
וכך נחסוך הרבה אי נעימויות
מוזיקה אוטנטית
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. -
הצעת ייעולבכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא -
אברהם בלטי ושאר הקלרינסטים.. -
דרייב שיתופיאני לא יודע למי לפנות אז בבקשה תפנו למי שצריך
אני יכול ליצור דרייב שיתופי לטובת הפורום
צריך לדבר עם חברות החסימה שלא יחסמו וצריך מישהו שמוכן לטפל בנושא
בהצלחה -
איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחים@מישו למרות שזה אינו אשכול בקשות מילים עיין במילים ותבין את הפירוש
אם לא הבנת לא קרה שום דבר , זה לא שיר חסידי שצריך פשט למילים ...
|| ואגב גם לשיר חסידי לא צריך פירוש ... עיין ערך כל השירים ה'חסידיים' החדשים..... ||
שבט אחים ואחיות
מילים: דורון מדלי70 שָׁנָה בַּמְּכוֹנִית
אֲנִי נוֹסֵעַ וּמַבִּיטעַל מָה הָיָה וּמָה נִהְיָה
וְאֵיךְ נַפְשִׁי עוֹד הוֹמִיָה
מֵהַמְּצָדָה שֶׁל הַזְּרִיחוֹת
יְרוּשָׁלַיִם בַּסְּלִיחוֹת
מֵחוֹף כִּנֶּרֶת וְאַכְזִיב
מֵהַמְּסִבּוֹת שֶׁל תֵּל אָבִיב
אָבִי חָלַם וְהִתְפַּלֵּל
לִחְיּוֹת בְּאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל
הַיּוֹם יַלְדִי אוֹתִי שׁוֹאֵל
מָה הַסִּפּוּר שֶׁל יִשְׂרָאֵל
כָּאן זֶה בַּיִת, כָּאן זֶה לֵב
וְאוֹתַךְ אנ'לא עוֹזֵב
אֲבוֹתֵינוּ-שֹׁרָשִׁים
וַאֲנַחְנוּ הַפְּרָחִים, הַמַּנְגִּינוֹת
שֵׁבֶט אַחִים וַאֲחָיוֹת
אוֹתָהּ שְׁכוּנָה, אוֹתוֹ רְחוֹב
תְּרֵיסָר בָּנִים שֶׁל יַעֲקֹב
אוֹסְפִים בְּיַחַד נְדוּדִים
בְּתוֹךְ תַּרְמִיל גַּעְגּוּעִים
אָדָם הוּא נוֹף מוֹלַדְתּוֹ
חוֹרֵט קַוִּים בְּכַף יָדוֹ
בֵּין הַתְּפִלּוֹת לַנְּדָרִים
רֵיחוֹת פַּרְדֵּס שֶׁל הַדָּרִים
וּבְעֵינֶיהָ שֶׁל אִמִּי
תָּמִיד אֶמְצָא אֶת מְקוֹמִי
עַל הַגִּיטָרָה מִתְנַגֵּן
נִגּוּן עַתִּיק שֶׁמְּכַוֵּן
כָּאן זֶה בַּיִת....
מִבְּרֵאשִית הַכֹּל תָּפוּר
טְלָאִים, טְלָאִים שֶׁל הַסִּפּוּר
כְּמוֹ שְׁתֵּי מִלִּים-לְהִתְחַבֵּר
בְּחוּט זָהָב שֶׁל מְשׁוֹרֵר
אֲנִי מִכָּאן, אֲנִי שִׁיֵּךְ
וְכָל חָבֵר שֶׁלִּי כְּמוֹ אָח
אָת הַפּוֹעֶמֶת בִּלְבָבִי
אֲנִי מִזְרָח-מַעֲרָבִי
כָּאן זֶה בַּיִת...
-
שורה שדיברה אליכם במיוחדהשיר של מוטי אילוביץ' יעדער און קיינער !! [ובעברית - כולם ואף אחד ] אני שומע אותו בלופ כבר לא יודע כמה זמן
השיר מדבר על תסמונת העדר [או אפשר להגיד הלחץ החברתי ] שבהשפעתו כולם מתנהגים כמו כולם ולא עושים מה שאף אחד לא עושה , זה פחות או יותר ההגדרה של השיר
באחד הבתים כתובות המילים הבאותיעדער קוקט נאר וואס יעדער טוט
און פראבירן חלילה קיין מינוט-נישט
צו טון עפעס וואס קיינער טוט-נישטובעברית :
כולם מסתכלים מה כולם עושים
ולא מנסים אפילו לא לרגע
לעשות מה שאף אחד לא עושהוואי וואי וואי כמה זה נכון וכמה זה משקף את המציאות
[אפשר לראות את כל המילים ביידיש ובעברית ]
-
עיבוד יפה שתפס לכם את האוזןחבריא !
בא נעביר נושא !!!
אבל לגמרי !
עד עכשיו כל אחד העלה פה שם של שיר או שם של דיסק וכו' שנהנה מהעיבוד שלו
הכל טוב ויפה
אני אוהב את השיר הזה ואתה אוהב את שיר פלוני ,
אבל זה מאוד כוללני ,
למה ?
כי כשאני אומר שאהבתי את העיבוד של השיר 'חנינא בני' אהרל'ה סאמעט זה אומר ששמעתי את השיר ומאוד התחברתי , מאוד נהניתי מהשיר ,
אבל לא אמרתי ממה נהניתי בשיר הזה !
מהעיבוד ?
אין שיר שהעיבוד שלו גרוע !
ואין שיר שלא תהנו לשמוע את העיבוד שלו !!!
מהסיבה הפשוטה ! שמוזיקאי עם וותק ועם הרבה ניסיון וידע בתחום כתב את העיבוד ,
לא איזה בחור ישיבה מתחיל ...
כל שיר יש לו עיבוד נהדר !!!
אז מה כן ?!
ממה כן אפשר להגיד ש'תפס לי את האוזן'?
מה אני יכול להגיד שבאמת אפשר לשמוע שוב ושוב ?מי ששומע הרבה יואלי דיקמן וודאי יבין למה כוונתי , להיכן אני חותר !
לפעמים יש בכל מיני שירים איזה גאונות מוזיקלית
איזה צליל או ליווי שפשוט , איך לומר ? 'תפס לי את האוזן' !!
איזה חצוצרה שעושה קול שלישי שאני אומר , גאון ! מי שעיבד את השיר , או מי שחשב על העיבוד הזה !
לפעמים יש איזה מעבר תופים שעוברת לי מחשבה בראש , בא לי להיות באולפן כשהקליטו את המתופף !!הבנתם כבר מה אני מתכוון ??
צריך דוגמאות ?
לא חושב
הרי סיכמנו כבר שכל אחד נהנה ממשהו אחר !!
אבל אי אפשר בלי דוגמא
בשיר 'אתה נגלית' שהלחין ועיבד גאון הדור במוזיקה ר' משה מרדכי מונה רוזנבלום
בקטע הבא https://youtu.be/uYusRiwmspc?t=319
תשמעו את הליווי של המיתרים מלמטה , במילים ותשמיעם את הוד קולך
זה פשוט , גאוני !
וכן בקטע הבא https://youtu.be/uYusRiwmspc?t=495
תשמעו אחרי שמסיימים את המילים 'בהיות הבוקר' את כל הווריאציות של ה'פראזה' הקטנה הזאתכדי מאוד לשמוע עם אוזניות טובות ובשתי האוזניים , מי ששמע , מבין .... וכן פה https://youtu.be/uYusRiwmspc?t=527
אגב
השיר הזה למרות האורך שלו , שווה כל רגע , שווה האזנה !!
ונחזור לעניננו
יש לכם איזה עיבוד שתפס לכם את האוזן ?
תגיבו !
יש לכם עיבוד ששמתם לב שלא שומעים ברגע הראשון ?
תכתבו !
יש כל כך הרבה דברים יפים במוזיקה שלנו !!
וכל אחד שם לב לדברים אחרים
אז קדימה לעבודה ...בהצלחה
-
הצעה | קטגוריה לפיתוח ושיפור הקולאולי ?
אולי יביאו מישהו קצת מוסמך שיתן טיפים ? או מניסיון אישי של המשתמשים בפורום ?
@ntz
@administrators -
העלאת קבצים לפורום בצורה שפתוחה לנטפרי!"קישור שבור"
דרך נוספת לפרסום קישור ללא חסימתו על ידי חברות החסימה ללא צורך בכוכביות
להדביק את הקישור לפוסט אותו אתם כותבים
וליצור ריוח באמצע הקישור לדוגמא :
https://send.magicode.me/send-file/file/aa7e6663c7ef92a155 462b2d8eade980253f1bd5/view

אני עשיתי כמה רווחים כדי להמחיש , אבל מספיק ריוח אחד
ואז בתצוגה מקדימה רואים את הקישור 'שבור'

כל השורה היא הקישור אבל רק החצי השמאלי כחול [שזה אומר קישור ]
מי שיכנס לקישור - החצי השמאלי יתקל בשגיאה
אז מה עושים ?
מעתיקים את כל השורה , ככה :

מדביקים בשורת הכתובת בכרטיסיה חדשה , כך:

ומוחקים את הריוח במקום של השבירה כמופיע בפוסט > לחצים אנטר > והקישור נפתח > בנוסף הקישור לא נחסם בנטפריב-ה-צ-ל-ח-ה
-
איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחיםהעברית שלהם מושלמת ברמות נהדרות !!! [כמובן ללא השוואה לאיציק האלוף - ישראלי מבטן ומלידה ]
להערכתי פחות מ 5 % מבטא
בכל זאת הם חוצניקים
אבל ביצוע נהדר !!
אין מילים ! -
דרייב שיתופי@ntz יש לי פרופיל עיסקי של גוגל אני משלם על זה כסף כל חודש בכל מקרה
אם יש מי שמוכן לקחת אחריות על התיקיה לנהל ולסדר אני מוכן לתת בחינם -
שלומי גרטנרמתפרץ !
ראיתי שמדברים על שלוימי
בשורה התחתונה אין עוד זמר שיש לו את המתיקות והעדינות הזוך והטוהר שיש לשלוימי גם בשירה וגם באדם שהוא !
הוא גם מענטש בבין אדם לחבירו וגם שר פשוט מתוק מדבש
שר הכי קליל שרק אפשר
פשוט מיוחד !! -
מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר@ענק-הענקים-בדורינו לפעמים הם לא באים בהרכב מלא אלא חלק נמצאים באירוע אחד וחלק נמצאים באירוע אחר ואז צריכים שני מנצחים
מקווה שכתבתי ברור
-
איך אני מוסיפה חתימה לפרופיל?@מיכלוש נראה לי חסמו את זה למשתמשים טריים
אבל אפשר לנסות בעריכת דף הפרופיל
להיכנס לפרופיל שלך ללחוץ על ה 3 נקודות בצד שמאל ולהגיע לעריכת פרופיל -
מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”יסלחו לי המפיקים הנהדרים והענקיים [שכל אחד לבד ראוי לגמור עליו את ההלל ]
אבל
ופה מגיע האבל
לענ"ד השירים לא נשמעים כפי שצריכים להישמע
כשקראתי את הטקסט שמלווה לפרויקט חשבתי שאשמע משהו מושלם
אבל התאכזבתי קשות
הווקאל נשמע ממש גרועזה נשמע כאילו המירו את השיר המקורי לוקאלי על ידי האתר ווקאל
בפרט השיר עם עמית שממש השחיתו אותו
אני מקווה שלהבא יתיחסו יותר בכבוד לשירים שכמעט כל אחד מהמבוגרים שבינינו מכיר בעל פה כל תו וכל צלילהתזמורת האלקטרונית גם לא משהו 'פורץ - דרך'
-
יואלי דיקמןלפני תקופה יואלי היה במצב-רוח טוב [כתמיד...] והקריא בקול פליי את רשימת המאורשים של העיתונים החרדיים
יש למישהו את ההקלטה של זה ? -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@צור אבל אף אחד לא קורא ומבין
וחוץ מזה
שהעיקר זה לא החוקים
אלא ההבנה כיצד הפורום עובד ומה הסגנון -
מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”@סודי-ביותרררררררר גם הקלטות מלפני 20 שנה לא נשמעות ככה ... ממש חלודה
אגב קצת ידע
הווקאל בכל שיר - ללא המוזיקה נשמע ככה , אפשר לנסות בתוכנות של המוזיקה כמו וירטואל די ג'יי [נראה לי ]
להוריד את המוזיקה ל-0 ולשמוע שזה ככה בדיוק ,טיפה מעומעם או משהו כזה , ויחד עם התזמורת והמקהלות זה נשמע מצויןאז פה במקרה שלנו אני לא ממש מצליח להבין למה לא יכול טיפה לשפר
הרי אין חולק [כרגע ] שהווקאל לא נשמע שם מי יודע מה
ועם המכשור של היום אפשר הכל אז למה לא עבדו קצת ? -
מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....@taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
כמה תיקונים בכתיבהאני מאמין באמונה שלימה
שהבורא יתברך שמו
לו לבדו ראוי להתפלל
ואין ראוי להתפלל לזולתותפילה תפילה תפילה
פון טיפען הארץ בהעט אאידתפילה תפילה תפילה
טאטע זיסער ווארט אוף דירלו לבדו ראוי להתפלל
ואין ראוי להתפלל לזולתומצא את ההבדלים