@פנני זה לא מתוך ההופעה !!
מוזיקה אוטנטית
-
הופעה , הוקרה ליוסי גיל -
סליחה מסכה@חיפאי תודה !
מי יוכל להשיג גם בערבית ?
אולי בכל זאת ??? את ההקלטה בערבית -
סליחה מסכה@davidovsk @י-ביטון
אם הייתי יודע איפה לחפש היה לי כבר
לא סתם אני מבקש עזרה מחברי הפורום -
סליחה מסכה -
סליחה מסכהמצאתי בפורום את הרמיקסים
אך לצורך עריכה מסוימת אני נזקק לקובץ המקורי "סליחה מסכה וגו' " בעברית ובערבית
יש מי שיכול לעזור לי בבקשה ?? -
בירור | מעונין באולפן הקלטה ביתי@margalit כוונתי למסך
או כל מה שאוכל לשלוט בתוכנה ובהקלטות -
בירור | מעונין באולפן הקלטה ביתימחפש קישור לקניית :
מיקרופון + כרטיס קול +מסך / טאבלט + תוכנה
כולל הקלטת ערוצים וכל הנדרש
ללא חיבור לרשת [אפשרי גם מכשיר שדורש ניתוק ]
במחיר טוב באיזור 1,500 ש"ח [עדיף בעברית] -
מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר@איילה נחסם [הורדתי כוכביות]
-
מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....מחפש מילים לשיר "חתונה און שטעטל " של ישראל אדלר
ואם אפשר גם תרגום -
יעקב שוואקי -האסק 29&30 לצפייה@התופפן אין לי נקודות , מה אעשה ?
-
יעקב שוואקי -האסק 29&30 לצפייה@התופפן גם חסום
תנסה לג'מבו מייל + כוכביות -
רעיונות לעיצוב ושיפוץ האתרמשהו קטן
שיהיה אפשר להעלות סרטונים לשרת של האתראולי קוראים לזה 'להטמיע' שאם אני יעלה קישור ליוטיוב לדוג' אז במקום לפתוח בכרטיסיה חדשה , אוכל לצפות באופן ישיר בפורום
-
ביצועים מענינים ומצחיקים על המוזיקה, או של זמרים בהופעות.@מוח-שליט-על-הלב 'מסוכן' זה רק מילה מושאלת ...
מקווה שהבנת -
השירים שזכו לאחוזי צפיה גבוהיםלמי שלא שם לב
'קול פליי' שחולק היום [גם במייל]
מופיע האייטם הבא :

ולחסומים הנה הכיתוב מתוך הכתבה
שירו למלך 12 מליון
רחם 3.5 מליון
מכניסי רחמים 2.6 מליון
מאמינים 2.5 מליון
על זה היה 2.1 מליון -
איך מתפרסם זמר חדש?זמר חדש בדרך כלל יש שתי שלבים
'התפרסמות' ואחר מגיע שלב ה'פריצה'
בתחילה מופיעים באירועים משפחתיים קצת שירים לרדיו , קצת עוקבים ברשתות
וכמעט תמיד מגיעה איזה פריצה גדולה אם זה הקול הבא או סתם איזה גימיק או קליפ וכו'
לכאורה זה בדרך כלל התהליך . -
מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר@אינספריישן @מוישי-2 דפדפו אחורה קצת בפוסטים ותבינו את כל הסיבות האמיתיות !!
-
חומר לימוד לחלילית@דביר מתנצל אני לא יוכל עכשיו להוריד אני יוכל רק מחר בבוקר , האינטרנט ממש איטי
ותאחד את הפוסטים -
חומר לימוד לחלילית -
מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”@ענק-הענקים-בדורינו @נפש-האדם
שניכם ביטאתם את מה שמתחילת האשכול כולם מנסים להגיד ולא מוצאים את המיליםעצם הפרוייקט הוא מבורך !
להנגיש ולהזכיר לציבור כל מיני נשכחות ... כל מיני שירים שנראה שעבר עליהם הכלח ...
ופתאום צצים ממעמקי תהום הנשיהאבל !
למה עם כזה עיבוד שביום רגיל אף אחד לא ישמע ...
רוב רובם של צורכי השירים המקוריים [דדא ביה ... וכו'] לא ישמעו בשום אופן שום שיר של טראנס ,
אז למה לוקחים שיר כל כך יפה והורסים אותו ?
בעצם אפשר להגיד
גזלו לנו את השיר הזה ! והפכו אותו למשהו מאוד גס , ולא קשור למקור !מבלי להיכנס לאיכות השמע של השיר [ועוד יותר לאיכות העיבוד , שלא כל כך הבנתי .... יש הרבה טראנסים שנשמעים הרבה יותר טוב]
בקיצער
מה שהתכוונתי להגיד שלכאורה סיימנו עם חוות הדעות על הפרוייקט
ומהיום רק כשיצא שיר חדש נראה פה פוסטים באשכול הזה
לא ככה ?