ווווווואו רציתי לאמר תודה רבה לכולכם על התגובות
אין דברים כמוכם
️
️
️
נ
נחמן אדמקר
@נחמן אדמקר
-
נחמן אדמקר -
נחמן אדמקר@תהילוש-0 וואו תהילה ריגשת אותי
-
נחמן אדמקר@ד19 משהו כזה פחות או יותר

אני שמח שכל אחד מפרשן את השיר לטעמו אז אני מעדיף לא לחשוף יותר מדי