@ד19 משהו כזה פחות או יותר 
אני שמח שכל אחד מפרשן את השיר לטעמו אז אני מעדיף לא לחשוף יותר מדי
נ
נחמן אדמקר
@נחמן אדמקר
-
נחמן אדמקר -
נחמן אדמקרווווווואו רציתי לאמר תודה רבה לכולכם על התגובות
אין דברים כמוכם
️
️
️ -
נחמן אדמקר@תהילוש-0 וואו תהילה ריגשת אותי