דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
ס

ס-ב-ב-ה

@ס-ב-ב-ה
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
29
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ס ס-ב-ב-ה

    @אילנית למי צריך לפנות?

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ס ס-ב-ב-ה

    יש אפשרות למחוק את המשתמש שלי לצמיתות?

    באגים / הצעות ייעול

  • שיר יפה מאד תעשו כתובית לעברית!
    ס ס-ב-ב-ה

    @ילד-חוכם כנראה אין לי עדיין הרשאות 😞
    אבל אתה יכול להכנס לפה https://ytpull.ml/
    להעתיק את הקישור של הסרטון ביוטיוב
    וללחוץ על MP3

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • שיר יפה מאד תעשו כתובית לעברית!
    ס ס-ב-ב-ה

    @ילד-חוכם איך מעלים לפה קבצים?

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
    ס ס-ב-ב-ה

    @אילנית אה זה היה בשנה האחרונה?
    כנראה הזמן עובר מהררר 😉

    במת הדיונים

  • ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
    ס ס-ב-ב-ה

    ומה עם מיילך קאהן?

    במת הדיונים

  • האם ספרדים טובים יותר?
    ס ס-ב-ב-ה

    @אילנית אמר בהאם ספרדים טובים יותר?:

    @margalit התכוונתי שלרוב הספרדים יש צבע עור כהה ולאשכנזים בהיר כתוצאה מתנאי האקלים ומזג האויר . שלא כך במוזיקה - למה שלתימנים יהיה כשרון בשירה יותר מלאחרים ? ( תנאי אקלים ? ☺ ) למרות שבעניין התימנים אני באמת לא מתווכחת ... יש להם משהו מיוחד ... אבל בכללי . למה שטריפוליטאי ישיר יותר טוב מהונגרי וכן להפך ?

    יש עוד גנים שלא קשורים לתנאי האקלים
    מסכימה עם זה שרוב התימנים רזים?
    אז על זו הדרך
    ושוב - כמובן שלא כולם, תמיד יש יוצאי דופן, אבל בגדול יש להם כישרון מוזיקלי יותר מלאחרים

    במת הדיונים

  • האם ספרדים טובים יותר?
    ס ס-ב-ב-ה

    @אילנית אמר בהאם ספרדים טובים יותר?:

    @אייצ-ית אבל למה זה משנה ? זמר טוב הוא טוב כי ה' נתן לו את הכשרון הזה . ולא בגלל שסבתא שלו תימנית שכידוע יש להם את זה בגנים .
    וההברה החסידית היא לא מושלמת בגלל שאבא של סבא שלו בא מפולין .

    אז זהו
    מסתבר שכן.
    כישרון בהחלט עובר בגנים!
    וזה לא סותר שד' נתן לו את הכישרון הזה

    במת הדיונים

  • האם ספרדים טובים יותר?
    ס ס-ב-ב-ה

    @אילנית אמר בהאם ספרדים טובים יותר?:

    @ס-ב-ב-ה העניין של הגנים מוכח ?

    לא
    גם צבע העור אני לא יודעת אם מוכח
    אבל זה מה שקורה במציאות
    אני מדברת נטו ממה שרואה מסביב
    ויכול להיות בהחלט שזה לא נכון.
    ועוד פעם - זה לא גורע שום דבר מהאשכנזים! לא חסר דברים שהם טובים בהם מלידה.
    (ואני ממש חושבת שהכותרת "האם ספרדים טובים יותר" מנוסחת בצורה לא קשורה לתוכן)

    במת הדיונים

  • האם ספרדים טובים יותר?
    ס ס-ב-ב-ה

    @אילנית אמר בהאם ספרדים טובים יותר?:

    @margalit כן , יש ... אבל התימנים בכלל לא הסיפור פה . העניין הוא שלעניות דעתי אין לקטלג איכות ורמה לפי עדות או כל נושא אחר , אלא בעניין אישי בלבד .

    זה לא עניין של איכות ורמה
    פשוט עניין של גנים
    כמו שתגידי שרוב האשכנזים בהירים ורוב המזרחיים כהים, וכמובן שיש הכל מכולם, אבל בכל אופן יש נורמות לפי הגנים של כל עדה
    כך בדיוק לתימנים יש גנים של סלסולים טובים וקול נקי וברור
    (ולא, גם אני לא תימניה)

    במת הדיונים

  • האם ספרדים טובים יותר?
    ס ס-ב-ב-ה

    @מחשב-נייד אמר בהאם ספרדים טובים יותר?:

    אבל תעשי רשימה של זמרים חסידים או ישראלים היא תהיה כפול כפול כפול.

    שימו לב שבאופן כללי בציבור החרדי יש יותר אשכנזים מאשר מזרחיים
    ככה שהיחס הגיוני ואי אפשר להשוות לפי כמות מספרית

    במת הדיונים

  • הקול הבא 4
    ס ס-ב-ב-ה

    @דודו-בלוקה סגור 🤩

    תכניות מוזיקה

  • הקול הבא 4
    ס ס-ב-ב-ה

    @דודו-בלוקה שזה אומר?

    תכניות מוזיקה

  • הקול הבא 4
    ס ס-ב-ב-ה

    אהה אז ממש לא הבנתי
    אמרו שהתוכנית בפורמט אחר, והיתה גם שמועה שישתתפו רק כאלה שכבר הוציאו סינגלים בעבר
    אבל אין לי מושג אם זה מוסמך

    תכניות מוזיקה

  • הקול הבא 4
    ס ס-ב-ב-ה

    @אחות-קטנה אמר בהקול הבא 4:

    הזמר מארה"ב לשופט או למתמודד לא הבנתי
    מה הולך להיות בתוכנית

    נשמע שמתמודד

    תכניות מוזיקה

  • ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
    ס ס-ב-ב-ה

    @זברה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

    אודי דוידי הוא אחד הזמרים הטובים ממש חבל שהוא הפסיק להוציא שירים...

    נכון!!!
    פספוס אמיתי

    במת הדיונים

  • הקול הבא 4
    ס ס-ב-ב-ה

    @דודו-בלוקה אמר בהקול הבא 4:

    דיווח ברשת: זמר חסידי פופולרי מארה״ב במגעים עם הפקת התכנית 'הקול הבא' של רדיו 'קול חי' בנוגע להשתתפותו בעונה הקרובה שתתקיים במתכונת VIP ותשודר במהלך החורף הקרוב. הזמר עשוי להצטרף לשורה של זמרים חסידיים בולטים מישראל שחתמו כבר על השתתפותם בתכנית שמפיק דוד פדידה וישדר מנחם טוקר

    מחפשים את הקול הבא בזמרים שכבר שרים?

    תכניות מוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול