צמד המעבדים אייל ויאיר שריקי לא נח לרגע ונצפו אמש בהקלטות יחד עם נגן הגיטרה כשהם עמלים על עיבוד חדשני ומיוחד לשיר חדש שיראה אור מיד לאחר ל"ג בעומר כמו רוב השירים שהם עמלים עליהם בימים אלה, הציצו בבלעדיות אל תוככי האולפנים...
[image: y0WX8x9.jpg]
מיוזיק סקופ
@צורי
יש נושא 'טוקר FM'
אני לא רואה שום צורך בפתיחת נושא נפרד
מצו"ב קישור
https://miktzav.com/topic/2892/%D7%98%D7%95%D7%A7%D7%A8-fm-%D7%94%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D?_=1668724020361
זה נכון @ב-ב אבל מצד אחד פחות משמעותי בקול חי מיוזיק עם זה מוקלט מראש או לא.
כי התוכנית גם ככה לא מערבת ממש את המאזינים. והקטע של לשלוח הודעות הוא לא סוף העולם,
אולי בגלל שאין קשר רציף עם המאזינים יש לשדרן פחות ארגיות..
את זה כבר פחות בדקתי וזה שונה לחלוטין מתוכנית של טוקר/ דיקמן שאז המאזינים הם התוכנית.
ובאמת זה פחות מפריע לשמוע את זה בשידור חוזר(אלא אם כן כבר שמענו את זה...) למי שבכל מצב לא יעלה לשידור....
מה גם שכשהם מעדכנים שזה מוקלט זה כבר הרגשה אחרת.
@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@יעלה
משה קליין
זה סיפור אחר
זה באמת הצלחה של טוקר והקול הבא
ואין מה לעשות
משה קליין הוא הפדיחה הכי גדולה של פדידה וטוקר.
ולא כי הוא לא טוב. הוא הכי טוב שהיה אי פעם בהקול הבא. והם פשוט פספסו את זה בגלל כל מיני פוליטיקות. ואז הוא התחיל. בהתחלה הם התעלמו ממנו ואחרי שהוא תפס את הבמה שלו פתאום הם נזכרו שהוא בוגר שלהם!!
והציבור? כמו תמיד פרייאר ותמים.
הקול הבא רק הרס לו.