לא יודע למה?
אני פחות התחברתי ללחן ולקליפ!
משה קלין נראה מאוד רציני בקליפ ובכלל לא משוחרר....
צורי
-
משה קליין -
שירים מזרחיים, פיוטים, מקאמים@היא-תשיח-ך
תמשיך להעלות פיוטים זה מאוד יפה.
אולי שמישהו מהקבוצה יעלה עוד כמה פיוטים?
לדעתי חסר פה בפורום קצת את הנושא של הפיוטים...
(אפילו שאולי אין לזה הרבה ביקוש... אבל צריך קצת גיוון) -
הפורום הגיע ל 8000 משתמשיםעוד נקודה מעניינת:
שאפו ענק על השם הקליט 'מקצב'.
(מעניין מי חשב על זה...)
בקיצור עלו והצליחו.... -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@MMI
שזה לא יופיע בשרשורים האחרונים -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.שלום לכל @צוות-פיקוח
יש לי רעיון קטן בשבילכם כל פעם שאתם נועלים איזה נושא, לדוג' נושא שנכתב כמה פעמים פשוט תמחקו ישר מהאתר וככה לא יהיה הרבה ספאם.
ככה כל פעם שמישהו נכנס לראות פוסטים אחרונים וכו' יראה את מה שפתוח!!!
מקווה שהובנתי.... -
תוצאות המצעד החצי שנתי@יואל-מעצב-תמונות
איזה מצעד בדיוק? -
הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשיםבגדול כולם צודקים!!!
אבל צריך לשים לב מצד אחד שגם אנחנו היינו חדשים עד לפני כמה זמן, וגם אנחנו לא היינו שמחים שמישהו היה מגביל אותנו.
ומצד שני צריך לשים לב איך אפשר לאכוף שלא כל מי שמשעמם לו יפתח נושא...
אבל אהבתי מאוד את הרעיונות של כולם!!! -
מידד טסה@ד19 לגמרי
-
מידד טסה@ב-ב מבטיח לבדוק ובל"נ לחזור עם תשובות
-
מידד טסהטוב חברה נראה לי שאנחנו חורגים קצת מהכללים הנושא פה זה מידד טסה ולא נושאים אחרים
חבל שינעלו את הנושא הזה..... -
מידד טסה@ב-ב
גם יחץ הכי חזק זה לא אמור להביא זמר בשם מידד טסה למיליון וחצי צפיות תוך זמן כזה קצר -
מידד טסה@הדרי
מי שצריך לדעת יודע מצוין איך קונים...