הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים
-
יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?
-
@הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?
עבודה קשהההה לצוות.
-
@הדרי
נשמע לי קצת מוגזם להעמיס על צוות הפיקוח שגם ככה עובד קשה בצורה מעוררת התפעלות
גם לעקוב ולהשתלט על כל נושא שנפתח
אולי אפשר להגביל את זה רק למשתמשים חדשים שלא יודעים כלכך מה צריך לעשות
{לא קשור למוניטין אלא קשור לזמן שחבר באתר } -
@אילן-פ תכלס זה נכון, אבל זה גם לא הגיוני כל ההצעות האחרות שמעלים פה..., באמת מסכנים צוות פיקוח,מה הם חטאו???

-
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף. -
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.אני מוריד את כובעי.
-
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף. -
צריך מ30 מוניטין שיהיה אפשר לפתוח נושאים
@אוהב-ת-מדינה לה כי לך יש 34
-
@ntz
אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)@יהודה-n אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ntz
אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)אני בעד ממש!
גם בשבילי וגם בשביל הצוות פיקוח שצריכים לבדוק ולעבור על כל נושא אים זה בסדר ותקין.
ישנם גם נושאים שהם אותה משמעות התוכן אך השם של הנושא שונה.
אולי באמת כמו שציינה @ב-ב זה יהיה טוב כאשר משתמשים שמחוברים לקבוצות יוכלו לפתוח נושאים.
זו דעתי. -
ט טיטו נעל נושא זה ב-
-
אני נועל את הנושא כי המשך הדיון בזה מיותר, הדבר כרגע בדיון בפיקוח איך בדיוק לעשות זאת וכמובן שאנחנו נראה את התגובות פה וניקח לתשומת ליבנו לפני שנחליט מה לעשות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
