הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים
-
@MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@כ-פ @מוישי-2 זה מראה מאוד שצריך לעשות רפורמה בכל הענין הזה
לגמרי,
ובקרוב מאוד.והרגע שוב קרה המקרה של המשתמש הטרי. הזוי.
-
@MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@כ-פ @מוישי-2 זה מראה מאוד שצריך לעשות רפורמה בכל הענין הזה
לגמרי,
ובקרוב מאוד.והרגע שוב קרה המקרה של המשתמש הטרי. הזוי.
-
@יהודה-n אני בעד
לאחרונה נהיה ממש קטסטרופה בפורום. כל היום נושאים חדשים וחוזרים על עצמם. (שחצי מהם הייתי נועלת...)
דברתי על זה בעבר עם @טיטו
לא יודעת אם זה אפשרי מבחינה טכנית, אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן) יוכל לפתוח נושאים חדשים, וככה גם יהיה ענין בקבוצה הזו ולא סתם תגית ליופי.
אולי אם הרבה יבקשו זה יקרה.@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק. -
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק. -
@ntz
אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)@יהודה-n אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ntz
אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)אחת הבעיות שגורמות לסרבולים זה שפותחים נושאים חדשים שלא בקטגוריות המתאימות --סתם ככה בשביל הספורט נכנסתי לקטגורית "תוכניות מוזיקה "
התחלתי לספור כמה נושאים שהעלו לא קשורים לקטגוריה --על ההתחלה הגעתי ל25 עד שיתאשתי מלספור --וככה זה ברב הקטגוריות -- אולי לקבוע שנושא שלא הועלה במקום הנכון ימחק לאלתר
צריך למצוא איזה נוסחה לארגון --כי הפורום גודל ב"ה -- שהבלאגן לא יצא משליטה

-
יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?
-
@הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?
עבודה קשהההה לצוות.
-
@הדרי
נשמע לי קצת מוגזם להעמיס על צוות הפיקוח שגם ככה עובד קשה בצורה מעוררת התפעלות
גם לעקוב ולהשתלט על כל נושא שנפתח
אולי אפשר להגביל את זה רק למשתמשים חדשים שלא יודעים כלכך מה צריך לעשות
{לא קשור למוניטין אלא קשור לזמן שחבר באתר } -
@אילן-פ תכלס זה נכון, אבל זה גם לא הגיוני כל ההצעות האחרות שמעלים פה..., באמת מסכנים צוות פיקוח,מה הם חטאו???

-
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף. -
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.אני מוריד את כובעי.
-
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)
יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.בכלל הכנות שבעולם - כן.
אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף. -
צריך מ30 מוניטין שיהיה אפשר לפתוח נושאים
@אוהב-ת-מדינה לה כי לך יש 34
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


