דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים

הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
58 פוסטים 23 כותבים 2.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    @MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

    @כ-פ @מוישי-2 זה מראה מאוד שצריך לעשות רפורמה בכל הענין הזה

    לגמרי,
    ובקרוב מאוד.

    והרגע שוב קרה המקרה של המשתמש הטרי. הזוי.

    MMIM מנותק
    MMIM מנותק
    MMI
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #38
    פוסט זה נמחק!
    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • MMIM MMI

      פוסט זה נמחק!

      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #39

      @MMI אני פשוט מספיקה לראות את הנושא. זה סודות מקצוע 🙂
      ראיתי בדיוק 3 שניות, מיד אחד אנשי הצוות טיפל בזה.

      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @יהודה-n אני בעד
        לאחרונה נהיה ממש קטסטרופה בפורום. כל היום נושאים חדשים וחוזרים על עצמם. (שחצי מהם הייתי נועלת...)
        דברתי על זה בעבר עם @טיטו
        לא יודעת אם זה אפשרי מבחינה טכנית, אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן) יוכל לפתוח נושאים חדשים, וככה גם יהיה ענין בקבוצה הזו ולא סתם תגית ליופי.
        אולי אם הרבה יבקשו זה יקרה.

        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #40

        @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

        אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

        יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
        אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

        MMIM ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

          @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

          אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

          יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
          אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

          MMIM מנותק
          MMIM מנותק
          MMI
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #41

          @טכנאי-קיובייס-12 בול 💯

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יהודה n

            @ntz
            אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)

            אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @יהודה-n אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

            @ntz
            אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)

            אחת הבעיות שגורמות לסרבולים זה שפותחים נושאים חדשים שלא בקטגוריות המתאימות --סתם ככה בשביל הספורט נכנסתי לקטגורית "תוכניות מוזיקה "
            התחלתי לספור כמה נושאים שהעלו לא קשורים לקטגוריה --על ההתחלה הגעתי ל25 עד שיתאשתי מלספור --וככה זה ברב הקטגוריות -- אולי לקבוע שנושא שלא הועלה במקום הנכון ימחק לאלתר
            צריך למצוא איזה נוסחה לארגון --כי הפורום גודל ב"ה -- שהבלאגן לא יצא משליטה 👮‍♀️ 🤷‍♂️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
              #43

              יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              מאיר fמ כ.פ.כ MMIM אילן פא 4 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • הדריה הדרי

                יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?

                מאיר fמ מנותק
                מאיר fמ מנותק
                מאיר f
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @הדרי זה יותר מדי כי עד שזה יפתח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הדריה הדרי

                  יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?

                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                  יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?

                  עבודה קשהההה לצוות.

                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • הדריה הדרי

                    יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?

                    MMIM מנותק
                    MMIM מנותק
                    MMI
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @הדרי כתבתי כבר כדאי שתסתכל/י קצת למעלה
                    @מאיר-F כמה זמן?
                    @כ.פ. לא כל כך כמה נושאים פותחים ביום?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הדריה הדרי

                      יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?

                      אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @הדרי
                      נשמע לי קצת מוגזם להעמיס על צוות הפיקוח שגם ככה עובד קשה בצורה מעוררת התפעלות
                      גם לעקוב ולהשתלט על כל נושא שנפתח
                      אולי אפשר להגביל את זה רק למשתמשים חדשים שלא יודעים כלכך מה צריך לעשות
                      {לא קשור למוניטין אלא קשור לזמן שחבר באתר }

                      הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אילן פא אילן פ

                        @הדרי
                        נשמע לי קצת מוגזם להעמיס על צוות הפיקוח שגם ככה עובד קשה בצורה מעוררת התפעלות
                        גם לעקוב ולהשתלט על כל נושא שנפתח
                        אולי אפשר להגביל את זה רק למשתמשים חדשים שלא יודעים כלכך מה צריך לעשות
                        {לא קשור למוניטין אלא קשור לזמן שחבר באתר }

                        הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #48

                        @אילן-פ תכלס זה נכון, אבל זה גם לא הגיוני כל ההצעות האחרות שמעלים פה..., באמת מסכנים צוות פיקוח,מה הם חטאו???😊 😊

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • הדריה הדרי

                          @אילן-פ תכלס זה נכון, אבל זה גם לא הגיוני כל ההצעות האחרות שמעלים פה..., באמת מסכנים צוות פיקוח,מה הם חטאו???😊 😊

                          אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          @הדרי
                          צודקת -באמת בעיה איך מתמודדים עם זה 🙄

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                            @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                            אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

                            יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
                            אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #50

                            @טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                            @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                            אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

                            יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
                            אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

                            בכלל הכנות שבעולם - כן.
                            אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
                            ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
                            תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.

                            טכנאי קיובייס 12ט אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            5
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              @טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                              @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                              אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

                              יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
                              אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

                              בכלל הכנות שבעולם - כן.
                              אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
                              ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
                              תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.

                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #51

                              @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                              @טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                              @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                              אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

                              יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
                              אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

                              בכלל הכנות שבעולם - כן.
                              אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
                              ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
                              תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.

                              אני מוריד את כובעי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צ מנותק
                                צ מנותק
                                צורי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #52

                                בגדול כולם צודקים!!!
                                אבל צריך לשים לב מצד אחד שגם אנחנו היינו חדשים עד לפני כמה זמן, וגם אנחנו לא היינו שמחים שמישהו היה מגביל אותנו.
                                ומצד שני צריך לשים לב איך אפשר לאכוף שלא כל מי שמשעמם לו יפתח נושא...
                                אבל אהבתי מאוד את הרעיונות של כולם!!!

                                אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המבין 0ה מנותק
                                  המבין 0ה מנותק
                                  המבין 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #53

                                  אנוכי חושב שזה רעיון פגזי כיון שכל החדשים חושבים שלא פתחו את הנושא הזה והזה ואז הצוות פיקוח צריך לנעול אז עדיף כבר שזה ישלח לצוות פיקוח והם יטפלו.
                                  ותודה על כל הרעיונותצבעי טקסט

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    @טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                                    @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                                    אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

                                    יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
                                    אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

                                    בכלל הכנות שבעולם - כן.
                                    אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
                                    ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
                                    תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.

                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #54

                                    @ב-ב
                                    סליחה על הבורות והתמימות -

                                    • אבל מה זה הקבוצות שכל הזמן מדברים עליהם ?
                                    מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילן פא אילן פ

                                      @ב-ב
                                      סליחה על הבורות והתמימות -

                                      • אבל מה זה הקבוצות שכל הזמן מדברים עליהם ?
                                      מלך הקלידניםמ מנותק
                                      מלך הקלידניםמ מנותק
                                      מלך הקלידנים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מלך הקלידנים
                                      #55

                                      @אילן-פ
                                      הקבוצות האלו 👈 קבוצות

                                      מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                                        צריך מ30 מוניטין שיהיה אפשר לפתוח נושאים

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יואל 39
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #56

                                        @אוהב-ת-מדינה לה כי לך יש 34

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • י יהודה n

                                          @ntz
                                          אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)

                                          מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                          #57

                                          @יהודה-n אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                                          @ntz
                                          אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)

                                          אני בעד ממש!
                                          גם בשבילי וגם בשביל הצוות פיקוח שצריכים לבדוק ולעבור על כל נושא אים זה בסדר ותקין.
                                          ישנם גם נושאים שהם אותה משמעות התוכן אך השם של הנושא שונה.
                                          אולי באמת כמו שציינה @ב-ב זה יהיה טוב כאשר משתמשים שמחוברים לקבוצות יוכלו לפתוח נושאים.
                                          זו דעתי.

                                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • טיטוט טיטו נעל נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול