תשמעו, יש לו פשוט סגנון אחר ונעים, כיף לשמוע אותו,
זה באמת הזוי שכל השירים שלו להיטים!!!
שרית
@שרית
-
למה השירים של מוטי וייס - להיטים -
נתנאל ישראלחבל, היה להם שרים פצצה!!!!!!!!!!
אני מתה של השירים שלהם ביחד!!!!!!!!!!!! -
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?אני לא בקטע של שיר בשעון מעורר, אגב אם אני עושה את זה אני בחיים לא יכולה לשמוע תשיר שאני שמה
אבל לי שיר קופצני על הבוקר הוא נותן אנרגיות כזה, אגב לפני שאני הולכת לישון אני יותר אוהבת שירים שקטים -
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?אגב, גם כיף לקום בבוקר עם השירים של שרולי ברונכר, מפוצץ באנרגיות!!!
-
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?לא שיש לי כל כך זמן בבוקר, אבל שאני שומעת אז הלב שואל של יואלי דיקמן
-
אמני קול חי מיוזיק ומיטב הזמרים - נגן המנגןזה אחלה שיר!!
אני לא אהבתי את השיר הקודם שלהם ,השיר הזה יצליח להם!!
אבל כאילו המילים חוזרות על עצמם
וזה שיא שיר של חתונות וכו'