זה אחלה שיר!!
אני לא אהבתי את השיר הקודם שלהם ,השיר הזה יצליח להם!!
אבל כאילו המילים חוזרות על עצמם
וזה שיא שיר של חתונות וכו'
שרית
@שרית
-
אמני קול חי מיוזיק ומיטב הזמרים - נגן המנגן -
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?לא שיש לי כל כך זמן בבוקר, אבל שאני שומעת אז הלב שואל של יואלי דיקמן
-
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?אגב, גם כיף לקום בבוקר עם השירים של שרולי ברונכר, מפוצץ באנרגיות!!!
-
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?אני לא בקטע של שיר בשעון מעורר, אגב אם אני עושה את זה אני בחיים לא יכולה לשמוע תשיר שאני שמה
אבל לי שיר קופצני על הבוקר הוא נותן אנרגיות כזה, אגב לפני שאני הולכת לישון אני יותר אוהבת שירים שקטים -
למה השירים של מוטי וייס - להיטיםתשמעו, יש לו פשוט סגנון אחר ונעים, כיף לשמוע אותו,
זה באמת הזוי שכל השירים שלו להיטים!!!