דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
0

053

@053
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
187
נושאים
1
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
5

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    0 053

    המלך, בשדה
    לנתינו מצפה
    בני בני להם קורא

    חודש אלול.
    בואי, התעוררי,
    מחייך לך,
    וצוחק אנוכי
    כן. ה' מחכה לבואי

    .אני לדודי, מבקשת ממלכי,
    תן לי הכוחות,לעבור הנסיונות
    ,והוא, נותן האורות
    .איתם, אפשר רק לעלות

    .החזיקי אותם ביתי,
    זכרי, את עמוק בליבי.

    ובר"ה ובי"כ לאחר העבודה
    תבואי להיכלי,
    תכנסי ותקבלי,
    ודודי לי.

    עבדי קשה,גם אם זה מתיש וארוך
    זכרי, בשדה, נתנו לך האורות,הכוחות.

    אז בואי ביתי
    ,יורד אנוכי לשדות
    לפשוטי העם,
    לא רק בארמון, בהיכלות

    ומחכה אני להראות לך
    את פני השוחקות

    נכתב על פי שיחה של הרבי מחבד, שמדברת על זה שבחודש אלול יורד המלך לשדה-לפשוטי העם.
    בחודש זה לא צריך לחכות שעות ולעשות מאמצים רבים כדי להיכנס להיכל מלכותו
    אלא המלך יורד לשדה ולכלשון הרבי-"מקבל את כולם בסבר פנים יפות ומראה פנים שוחקות לכולם

    שירים לכתיבה

  • ילד הפלא עקיבא ברוקר!!!!!
    0 053

    הוסף כותרת.png

    לפי אמנים

  • ישי ריבו
    0 053

    הוא ישאר מד מאד טוב, אבל להיט נמדד לפי כמות ההשמעות של אדם (לא רק לגעתי, ככה מודדין מי הזמר הכי חזק, השמעות ברדיו וכזה)
    ולכן גם אם מאד אוהבים זמר אם הוא לא מוציא שירים טכניתתתת לא משמיעים אותו וטכנית כבר שומעים הרבה יותר זמרים אחרים, וחבל

    לפי אמנים ישי ריבו ילד חוכם

  • פער בין תפיסת העולם של השירים לתפיסת העולם הרגילה
    0 053

    זה כמו סיפור, למה יותר תתחברו לאדם סובל או לאדם שרק טוב לו?
    בדרך כלל רוב האנשים מתחברים לסובל, לזה שקשה לו כי יש לנו איזשוהי הזדהות.

    אבל אצלינו יש עוד דבר חזק שמתחברים אליו. וזה ערכים ומוקות.
    וכמר מצליח לקחת אותם ולעשות מהם שיר זה הדבר הכי מושלם שיש!!

    במת הדיונים

  • חייב בדחיפות תוכן לשיר שארצה להוציא!!!!!
    0 053

    @053 אתה גם הלחנת? אם כן זה תותחחחיי

    בקשות שירים

  • נותי ליברמן
    0 053

    זה מגוחך מה שהם כותבים, ברור הוא לא ניסה לחקות אותם ולא כלום, על ידי זה שהם מנסים לעורר "סערה ברשת" נגד זה, הם רק גורמים לזה שפתאום אני אחשוב על הקטע הזה.

    עד עכשיו שראיתי תקליפ רק אמרתי לעצמי למה הוא מעוות תפרצוף שלו זה נראה מוזר...

    לפי אמנים

  • חייב בדחיפות תוכן לשיר שארצה להוציא!!!!!
    0 053

    ואוו כשרון!!!!

    בקשות שירים

  • נותי ליברמן
    0 053

    נראלי בסופי פשוט, יש מצב זה יצא ככה.
    מגוחך להגיד שז היה עם כוונה
    ומגוחך לעשות מזה עסק

    לפי אמנים

  • נותי ליברמן
    0 053

    @אילן-פ דאיי הורדתםם אותו למקום מזההה נמוך, לא נראלי זה הכוונה...
    לדעתי זה פישול של קליפ, וקצת חוסר רגישות ושימת לב
    זה הכל

    לפי אמנים

  • ישי ריבו
    0 053

    88cd86a0-6838-4fe4-bfbf-5fbf2a9da8d3-image.png

    לפי אמנים ישי ריבו ילד חוכם

  • בקשות שירים
    0 053

    @053 זה המחרוזת של משה קליין (סבבה לך דרייב?)

    בקשות שירים

  • ישי ריבו
    0 053

    @מישהי-מאמי זה ישןןןן

    לפי אמנים ישי ריבו ילד חוכם

  • בקשות שירים
    0 053

    @053 אם בעייתי לך דרייב אז העלתי את זה לך גם לפה

    https://send.magicode.me/send-file/file/ac79e6e58f32a1d221766d524180c603595c551c/view

    בקשות שירים

  • נותי ליברמן
    0 053

    @המחבל-המחופש ברור שזה הגזמה, אבל תראי תקליפ, אני יכולה להבין למה הם מתכוונים, אולי היה עליו להיות זהיר קצת יותר.
    אבל הם יכלו להגיד זה נראה כמו... ולא הוא ניסה לחקות...

    לפי אמנים

  • בקשות שירים
    0 053

    @יציע-מרכז סערה זועמת מאיימת ונסגרת,
    הוא מנסה להילחם בזרם, אבל כוחו נשחק
    לופת את בנו ובתו הצעירים
    למרות שהוא בקושי יכול לשחות

    אבל הוא לא מתאים לים עם הגלים האדירים שלו
    נאבק לנשום - כי יש לו חיים להציל
    ובלי תקווה הוא מרגיש את בתו
    תחמוק ממנו

    הו - בעיניה המתחננות
    הו - הוא יכול לשמוע אותה בוכה

    אבא תחזיק אותי קרוב, כי אין לי אבא אחר
    כשאני מושיט יד בבקשה אל תשחרר אותי, - אל תיתן לי ללכת
    אבא תחזיק אותי קרוב, כי אין לי אבא אחר
    כל כך קשה להחזיק מעמד - אבל אתה התקווה שלי.
    ומבלעדיך אין לנו מלך
    אין לנו מלך מלבדך
    ומבלעדיך אין לנו מלך
    אין לנו מלך מלבדך
    הלילה ההוא הפך לזיכרון, נסחף בשנים
    שוכב על ערש דווי הוא מקרב אותה
    בתי - בגלים
    לימדת אותי שיעור אמונה
    כשאב שומע את הילד שלו בבכי כל כך עמוק
    זה מפעיל את הרחמים שלו עם כוח משוחרר
    כשהלילה עגום ונראה שאין מה להציל
    אז אני אצעק - וכשזה מתאים לי
    אני אשיר - כשהוא יבקע את הים
    אבא תחזיק אותי קרוב, כי אין לי אבא אחר
    כשאני מושיט יד בבקשה אל תשחרר אותי - אל תיתן לי ללכת
    אבא תחזיק אותי קרוב, כי אין לי אבא אחר
    כל כך קשה להחזיק מעמד - אבל אתה התקווה שלי
    ומבלעדיך אין לנו מלך
    אין לנו מלך מלבדך
    ומבלעדיך אין לנו מלך
    אין לנו מלך מלבדך

    בקשות שירים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול