@המרוקאית
זה לא בוטה אלא חוסמים את זה בגלל שזה מחזיר בתשובה
1
111 0
@111 0
-
יאיר אלייצור - דיון -
אסף הרושיאווו השירים שלו מושלמיםםם
אחד אחד -
יאיר אלייצור!יאוווו איזה שיר מהמםם
נדירררררר -
יאיר אלייצור - דיון@111-0 אגב שזה שיר נדירר
המוזיקה איכותית ממש יחסית לקודמים
(מי שמבין בטח שם לב לזה)