@המחבל-המחופש אמר בההדלקה דישיבת אורייתא באלבום חינמי מושקע עם סאונד מצויין:
@המבין עכשיו בסדר
https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/f****olders/1tFarARvAj1Eb9m3J9tau0_of9VmG_IfF?usp=share_link
Spoiler
פשוט הוספתי כוכביות אז...
סתם לידיעה לפעם הבאה
להוסיף כוכביות אחרי הפרסום זה כמו לשים כוסות רוח למת
@906 לדעתי צריך להסביר להם דחוף שאנשים לא טיפשים ואיש לא ישלם 2300 שקל שכל המקצבים למעט הדאנסים הכל מהגרועים שבסטים החינמיים..
ראיתי כמה אנשים שהתלהבו מהדאנסים ושראו את המחיר המופקע ירדו מזה..
שיהיו קצת ריאלים..