יש מצב להעלות פה שוב את המקצבים
@yossefi
AAAA 0
@AAAA 0
-
מקצבי דאנס לימאהה -
למישהו יש קולות לאפל סטודיו 21הייתי שמח אם מישהו היה מעלה לפה כל מיני קולות חינמיים שאפשר להשתמש אתם באפל סטודיו 21 או שיש שם ואני לא יודע איפה פשוט כל הקולות הבסיסיים ממש גרועים