דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
ac1A

ac1

@ac1
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
572
נושאים
7
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
6
עוקב אחרי
3

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ac1A ac1

    @הדרי אני עדיין חסום ולא הייתי כאן כשדיברתם על זה....
    והשאלה שלי אם עושים איזשהו מאמץ לפתוח אותו חזרה....

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    ac1A ac1

    היי, אשמח אם מישהו יסביר לי למה הפורום חסום בנטפרי, ומתיי יסדרו את זה אם בכלל...??

    באגים / הצעות ייעול

  • יעקב שוואקי
    ac1A ac1

    @לינוי-0 יש לו כבר שיר על אמא
    באלבום "מוזיקה" שנקרא "ONE HEART"
    שיר מאוד יפה, אגב.

    לפי אמנים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    מישהו יודע למה א"א להצביע באתר?

    תכניות מוזיקה

  • עדי גביסון
    ac1A ac1

    https://www.youtube.com/watch?v=xkHCfoa2AJI

    לפי אמנים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @שרי-1 בעקרון אני צופה נלהב של כל תוכניות הריאלטי שקיימות
    והכלל הוא, שתוכנית שלא מביאה מתמודדים/ שופטים בצבע, הרייטינג שלה יורד אוטומטית, וד"ל

    ולדעתי הויכוח הזה לא רלוונטי בעליל...

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @רוחלה-כהן כל הרעיון של תוכניות ריאלטי, זה רייטינג וצבע, הרבה צבע!
    וקובי סלע עושה את זה מצוין, משא"כ בורשטיין

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @אולפניסט-ברמה ברור שהוא מבין, אבל הבעיה שהוא לא עושה עם זה כלום

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @רוחלה-כהן אין שום קשר, אבל זה מה שטוקר אמר, ולדעתי הוא יכל להחיות את כל העסק הזה
    ולגבי בורשטיין, אני עדיין חושב שהוא סתם נודניק וחוץ מלהזיק לתוכנית וללחוץ על הצהוב, הוא לא עושה שם כלום

    לא נורא....

    תכניות מוזיקה

  • תופעה חדשה בהוצאת סינגל חדש - -
    ac1A ac1

    @מיאה-ב קודם כל זה נכון, והרעיון הוא שעם קצת יח"צ טוב, הכל יכול לעוף...
    ודבר שני, התופעה הזאת שנקראת "סימפול" היא תופעה ישנה ומוכרת ואין מה לעשות איתה
    ולדעתי היא נגרמת מזה שכל הזמן אנשים מחפשים איזה שיר שיעוף, אז במקום להשקיע בלחן ובתוכן, בוחרים להשקיע ביח"צ...

    במת הדיונים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @יונתן-פ את כל זה אתה כן הבנת????

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @מרב אם זהה היה מכור זה עוד היה בסדר
    הבעיה שהם לא חשבו הלאה מה יהיה, זה נראה שהם אמרו, בא נתחיל ונזרום...
    נו באמת?

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @Avital-2 לא רק זה, אין לו שמץ מה זה אומר תוכנית ריאלטי!!!
    לא רק מה שאתה אוהב ומתחבר, זה הנכון והטוב....!!

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
    כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
    אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
    אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
    וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
    וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין)

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ac1A ac1

    @אילן-פ סתם ליידע, זו להקה בריטית...

    תכניות מוזיקה

  • בקשות שירים
    ac1A ac1

    אפשר את השיר "גם ציפור"
    תודה

    בקשות שירים

  • בקשות שירי פורים
    ac1A ac1

    @a-c איכות ממש ירודה... נשמע כמו בתוך גיגית...

    בקשות שירים

  • בקשות שירי פורים
    ac1A ac1

    @a-c זה מב שהבאת לי אתמול?

    בקשות שירים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול