Chani
-
עקיבא תורג'מן-!!! -
דיון גויים מנסים לשיר שירים של יהודיים@i-love-love-music ששמעתי תשיר המקורי
לאידעת זה נשמע לא גימלט -
דיון גויים מנסים לשיר שירים של יהודייםחחחחחח זה אחד הדברים החונקיםםםםם


הדבר הכי מצחיק היה הכושי עם החזנות... וזה שניסה לשיר תשיר "לא ימלט"
בואו לא נדבר על זה שבפעם הראשונה ששמעתי תשיר הזה לא הבנתי כלום
-
מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....אם אפשר מילים לשיר של יוניup"- Z"
-
דוד בן ארזה@ילד-חוכם כן גם לי זה הציק כל הבובות המעוותות האלה
ובכלל לדעתי השיר מושלםם אבל לדעתי הקליפ פשוט מפחידד .
ויש שם גם קטע שהוא פותח וסוגר תעיניים קצת מלחיץ... קיצור פחות אהבתי תקליפ... -
שירים חדשים של כל יוםאוהד מושקוביץ- דרוש נא
אוהד מושקוביץ - דרוש נא.mp3
https://www.youtube.com/watch?v=gCYXyNjpx2o -
40 FINGERShttps://www.youtube.com/watch?v=E8sVr-rz-s4&t=6s
-
40 FINGERShttps://www.youtube.com/watch?v=jVRqPaMTe70&t=52s
-
לילד הפלא ( בחור הפלא) דודי לינקר התחלף הקולממש מרגש!!
ואני שומעת אותו עכשיו פעם ראשונה והקול שלו דוקא ממש יפה
יש מצב מישהו מעלה שיר שלו לפני "החילוף" כדי לשמוע מה הפסדתי
-
אסף הרושזמר פצצהההה
יש משהו בקול שלו שנוגע בנשמה...
נדירר