יש מישהו
שיכול לשלוח לי לדרייב?
davidros
-
יעקב שוואקי -האסק 29&30 לצפייה -
אהרן רזאל - בני ברק@לומדעס אמר באהרן רזאל - בני ברק:
מתוך דבריו של אהרן רזאל
העיר הזאת, עיר התורה, ממש לא מצפה שיכתבו לה שירים. ענווה ופשטות יש בה אך עם זאת היא אימפריה של תורה, של חסד, של קדושת החיים . וזה לא קשור בכלל למאורעות הפוליטיים והכותרות בזמן האחרון. פושט נתעורר בי דחף להקדיש לה, לבני ברק, שיר. עיר שרוח הנצח של עמנו מרחף בה ועם כל זאת מעורבבת ושוכנת
https://youtu.be/Eq8pAOAEIqAזה חסום בנטפרי
-
אשמח לקבל את הקליפ של השיר המלאך@אחות-קטנה אמר באשמח לקבל את הקליפ של השיר המלאך:
אין בקליפ נשים (הייתי כמעט בטוחה אז צפיתי בקליפ שוב )
https://www.geula.fm/video/30163/https://www.geula.fm/video/30163/ביקשתי את הקליפ של שוואקי
-
אשמח לקבל את הקליפ של השיר המלאך -
אשמח לקבל את הקליפ של השיר המלאךשל יעקב שוואקי
תודה -
יעקב שוואקי בסינגל קליפ חדש "יבוא היום"קליפ מאד יפה
וכמובן גם השיר
אגב השיר הובא באלבום לחיים -
סקר פרשת ראה | מי לדעתך הגורם הדומיננטי והעיקרי בהפקת שיר?@אלישבע אמר בסקר פרשת ראה | מי לדעתך הגורם הדומיננטי והעיקרי בהפקת שיר?:
איזה סקר חזק, ממש אהבתי...
אני הצבעתי לזמר, ואני יסביר.
שמתי לב על עצמי שיש הרבה שירים שלא הייתי מבזבזת עליהם דקה, אבל בגלל שזמר מסוים שר אותם - אני שומעת אותם...
וזה כמו שתמיד טוקר אומר על מבד שגם אם הוא ישיר יונתן הקטן, זה יהיה משהו שנוגע בלבבות... ממש ככה. כשהזמר אהוב עליך, אתה יכול הרבה יותר בקלות להתחבר לשיר..
ברור שלכל אחד יש חלק ובלי אחד מכל אלו שהוזכרו כאן, לא יהיה כלום. אבל לזמר יש את החלק העיקרי. אם הזמר לא טוב, אפשר לעשות לו יחץ בכמויות, לדחוף אותו ברדיו, לעשות לו עיבודים מפוצצים אבל זה לא יהיה שווה כלום! זה לא יזיז אותו!!!מצטרף לכל מילה
(הצבעתי לזמר) -
האם שווה להיות זמר?@מחשב-נייד אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros
אבל באמת מי שנהיה זמר לוקח את האפשרות הזאתי בחשבון....בהחלט
אבל זה לא סותר את מה שכתבתי -
האם שווה להיות זמר?@שמחה-הגיטריסט אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זהה לא קשור לאישתו שנראית רגיל
אבל בכ"ז לפעמים צריך את הפרטיות ושכשאני יבוא למסעדה לא כל המדינה תשלוף טלפונים ותסתכל עליאני חושב שטעית בתיוג
דעתי היא שזה נהפך לדבר לא נורמלי שכל מקום שהזמר הולך כולם מתנפלים עליו -
האם שווה להיות זמר? -
האם שווה להיות זמר?@סודי-ביותרררררררר אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זה לא שוק
אבל זה מגניב, בוא!
אבל להפיץ את התמונה זה כבר מוגזם!!באמת שאני לא מצליח להבין מה מגניב לראות זמר עושה קניות
מספיק שאני מגיע לראות אותו שר צריך גם לרוץ אחריו ברחוב ולצלם?? -
האם שווה להיות זמר?@מירי אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros
כאילו זה ממש שוק בשביל אנשים שהם הולכים ברחוב או שהם עושים קניות...
הם בני אדם לא?
עושים קניות.
הולכים ברחוב, הם לא עפים או משהו כזה....
הגזמה..זה מה שאני טוען ואעפ"כ שלחו לי תמונה שרשום הזמר....וכו בקניות לשבת
-
האם שווה להיות זמר?@אלישבע אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@רבקה אמר בהאם שווה להיות זמר?:
זה פשוט לא בידיים שלהם.
לא זוכרת איפה ומתי שמעתי שסטופל ראה שהעלו באנשהו תמונה שלו הולך בז'בוטינסקי וכתוב: "יובל סטופל הולך ברחוב כאחד האדם"
זה בדיוק העניין! הוא לא תכנן שיצלמו אותו, זה פשוט קרה.
הנה הוכחה לדברי @רבקה.וגם לי שלחו פעם תמונה ש מ.ב.ד שעושה קניות לשבת..
נראה לי שהערצה לזמרים עברה את הגבולות הנורמליים -
עצות וטיפים להלחנת שיריםכידוע כדי להלחין שיר הלחן צריך לבוא מהלב
ולא שסתם מתיישבים ופתאום עולה לחן (לפחות ברוב הפעמים)
אשמח שתעלו כאן רעיונות וטיפים שיקלו על הלחנת שירים
לדוג' (ויש עוד כמויות): שלא בונים שיר רגוע עם שיר מקפיץ וכו' וכו' -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@davidros בדקתי את זה...
יש הגבלה, מ 25 מוניטין תוכל להצביע!אוקיי תודה
@שמחה-הגיטריסט גם אתה קיבלת תשובה
-
האם שווה להיות זמר?@שמחה-הגיטריסט
מי שאוהב את זה אז למה לא זה העבודה שלו
זה כמו שתשאל האם זה שווה לעבוד כאינסטלטור למי שאוהב כן ולמי שלא אז לא.. -
לא מצליח לתת לייק@בנימין-לוריא אמר בלא מצליח לתת לייק:
@davidros אפשר לנעול/למחוק את האשכול ע"י לחיצה בצד שמאל למעלה ליד הכותרת
לא ניתן למחוק נושא אחרי שקיבל 5 תגובות
איפה אפשר לנעול -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שמחה-הגיטריסט תרענן
עדיין לא נותן לי