@SALAMAT37 אם אתה לא מכיר את פרימייר בכלל חבל לך על הזמן
יש את פילמורה פרוץ ובעברית...
D
duble
@duble
-
בקשת תוכנה לעריכת , והוספת רקע , ומוזיקה לסירטונים. -
ישיבישיר 5@המאסטרו-הנסתר השנה השקיעו מאוד! היו המון כלים,
(יחסית, לי אישית היה חסר ברמה המוזיקלית מצד הקהל כי יואלי לא הסביר כמעט והרבה התבלבלו- למרות שתכל'ס יש הרבה עריכה)
שורה תחתונה: היה טיל!!!! -
ישיבישיר 5@יונתן-פ כנראה הפעם זילזלו יותר מתמיד לכן זה לוקח יותר זמן לערוך את מה שכן יצא טוב...