@סאדיגורא אמר במה אתם אומרים על הלחנים של יוסי פריד:
@מוישי-2 אודה ולא אבוש שכששמעתי את דודי שר מים בוכים, לפני שראיתי את הקרדיטים, הייתי בטוח שזה לחן של דודי!
מי שלא מכיר את השיר ומכיר את דודי שיקשיב לשיר ויגיד לי אם אני לא צודק...
מים בוכים
https://www.youtube.com/watch?v=3RoVMkH2a_0
חסום תעלה בבקשה בדרייב