@סתם-אחד תודה רבה גם אני נהניתי מזה...
G
gidon
@gidon
-
מקצבים לימהה -
מקצבים לימההתודה רבה,
רק עכשיו נתקלתי בזה, כי רק עכשיו קניתי ימהה
יש מצב להעלות זאת שוב פעם בבקשה ?תודה
-
אפשר להעלות את הדיסק שיר 1/2 של רכניץ ?תודה מראש
-
מדריך לקורג EK 50 + אפשרות גיבוי למקצבים שלו -
יש ביקוש למקצבים לקורג?תודה רבה,
נשמח גם למקצבים ל EK50 תודה רבה