iii
@iii
-
על הניסים ביצוע הכי מקפיץ שתשמעו אי פעם -
הצעת ייעול הוספת קטגוריה אקורדים/תוויםהצעת ייעול הוספת קטגוריה אקורדים/תווים
תנו ליקיים את את דעתכם בעניין להשפיע על מערכת הניהול שיש ביקוש לקטגוריה -
עם איזה שיר התחלתם?!אני התחלתי ב"יונתן הקטן" "ניגון חופה" "ימים"
כל אחד והשירים שלו.
העיקר שהשיר מוקלט בראש טוב.
בהצלחה. -
עזרה למה מתחלף לי הסולם בין דגימה לדגימה מבנק הצליליםא. כשאני עובר בין דגימה לדגימה מתחלף לי הסולם זה משגע אותי
אשמח אם משהו מכיר את ההגדרות של האורגן ויוכל לעזור לי
ב. יש לי את האורגן כבר שלש שנים אני לא יודע עדיין את הפונקציות באורגן
למשל כפתור הזה
תודה רבה מראש לכולם על העזרה
-
מישהו מכיר את האורגן הזה?@חכם_בלילה ודאי הייתי מציעה לך ללכת על קורג או על ימאהה זה שתי חברות שיש שוק גדול של דגימות ומקצבים חבל להשקיע על חברה לא מוכרת.
-
קורג pa5x?
-
מסך לטיירוס 5אני צריך מסך לטיירוס 5 מישהו מכיר אייך אני יכול להזמין את זה מחול
תודה