אם יש למישהו סט לpa1000 אשמח
I
itay
@itay
-
יש ביקוש למקצבים לקורג? -
יש ביקוש למקצבים לקורג?@סתם-אחד אמר ביש ביקוש למקצבים לקורג?:
אם יש ביקוש נשתדל לעלות!
יש ביקוש גדול אני צריך גם ל- pa 1000
אם יש למישהו סט לpa1000 אשמח
@סתם-אחד אמר ביש ביקוש למקצבים לקורג?:
אם יש ביקוש נשתדל לעלות!
יש ביקוש גדול אני צריך גם ל- pa 1000