אפשר את הרימיקס שהוא עשה לשיר החדש של חיים ישראל "ה' מלך"
תודה!
M.M.B Dj's
-
DJ יהודה מור -
הוספתי את בני הורביץ לשיר המלא@טותיייי
פצצה.
חבל שאיכות של הקול שלו לא כ"כ טובה.
חוץ מזה הכול מאוווד יפה! -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@איציק-דדיה
אני ראיתי רק פירסומות בסדר אולי בגלל ההגנה ואולי כי אצלך זה אחרת.
לי יש פרסומות של smoove -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@איציק-דדיה
לידיעתך:
הפירסום באישור @NTZ והם ככל הניראה משלמים לו. -
פאר חלפון@איציק-דדיה
אחי אני יודע.
אבל אני לא עובד שם אז אני לא יכול לסדר -
פאר חלפוןחבר טוב שגר במושב שלי.
הוא הסביר לי שהוא שר מהנשמה והוא מאוד מחובר למוזיקה בגלל שהוא "הלום קרב" ונפגע חרדה.
הוא לא זמר אבל שר לדעתי מאוד יפה,בסגנון של אלייצור.
בלי פיתוח קול.
אנא פרגנו לו בלייק ובהרשמה לערוץ.
עוד שירים בקרוב!
הערוץ: https://www.youtube.com/@user-ll9ef9ut3e
שירים:
https://www.youtube.com/watch?v=48jET_kNG-k
https://www.youtube.com/watch?v=nJzfQjG3NYg
-
מוטי קיי@שלומקה-כהן-0 אמר במוטי קיי:
תחכה לי דקה
להוריד כוכביות:
https://drive.google.com/file/d/1NrjUuV*********7sYEB4eLx6Mq8VUjP6i6IMXRB0/view -
אלישע 🎵 -
אלישע 🎵 -
אלישע 🎵@איציק-דדיה
תאמין לי שאם זה היה הוא לא הייתי פותח עוד נושא עליו -
אלישע 🎵זמר חדש!
תנו לו במה ויח"ץ.
https://www.youtube.com/watch?v=AMiIqesjpvM -
האם יש בי"ס לנשים ללימודי תקליטנות וDJ?@תהילוש-0 אמר בהאם יש בי"ס לנשים ללימודי תקליטנות וDJ?:
יש את גולד סקול בבנין מכבי בבני ברק תיכף נפתחת קבוצה למי שרוצה
מס הפל' 058-455-0143
יש לי את הסילבוס שלהם אם את רוצה שני יעלה תגידי לי! -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
עם שיתוף פעולה של כולכם, זה יקרה בעזרת השם.
מה אנחנו יכולים לעשות שיהיה שיתוף פעולה?

-
איך אפשר להמיר קובץ MKV לקובץ MP3?@Avital-2
מה שרשמתי זה תוכנה -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
עם אימות טלפוני
מה זה קשור?
-
איך אפשר להמיר קובץ MKV לקובץ MP3?@Avital-2
דרך אתר\תוכנה.
פורמט פקטורי

