@כ-פ כן, יפה!
L
LEVI
@LEVI
-
מסך כניסה לפורום -
מסך כניסה לפורוםכתבתי בקישור בדיוק מה זה... לא משנה, נסביר.
כך פעם שנכנסים לפורום, אז לוקח לו כמה שניות לעלות, אתם רואים את הקטגוריות מטושטות כזה, ואז הכל מתפקס והפורום עולה. מה שיש כאן, זה תחליף לשניות הללו, שבעצם שם רקע לבן, עם איזה לוגו או כל דבר שתרצו. שמופיע למשך3 שניות. (מוגדר בסקריפט), ואחרי כמה שניות הוא נעלם והפורום כבר מוכן... -
מסך כניסה לפורום@טכנאי-קיובייס-12 ואוו! הכנסת את הקישור של התמונה! עלה והצלח! (אגב, אני חושב שמתאים יותר gif אז אם תערוך זה יהיה יפה...)
אין לי מספיק לייקים בשביל להצביע לך.. -
מסך כניסה לפורום@KING-music צודק
-
מסך כניסה לפורוםאין לי כח לכתוב פה את כל הפוסט, אבל זה הרעיון: @ntz
https://mitmachim.top/post/626299