דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
L

liy

@liy
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
17
נושאים
3
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • האורגן מציג לי תיקייה של מקצבים מה User בתוך הפקטורי
    L liy

    @טיטו אמר בהאורגן מציג לי תיקייה של מקצבים מה User בתוך הפקטורי:

    @liy תנסה לבדוק במחשב אם התיקיי של היוזר הוכנסה בטעות לתיקייה של הרוק אם כן פשוט תוציא את זה לתיקייה הראשית דרך המחשב

    לא הבנתי, אבל עשיתי כבר איפוס.

    קורג - Korg

  • האורגן מציג לי תיקייה של מקצבים מה User בתוך הפקטורי
    L liy

    נכנסתי לתיקיית Rock בפקטורי ואני מגלה שאחת התיקיות מהUser מוצגת שם!

    קרה למישהו פעם?? יש פתרון?

    קורג - Korg

  • תוכנה להמרת מקצבים
    L liy

    @למדן אמר בתוכנה להמרת מקצבים:

    ב"ה
    העליתי את הקובץ פה הקישור שימו לב זה נמחק עוד יומיים בהצלחה
    https://send.magicode.me/send-file/file/245cfad7591c8c34c1647c85268d5af3440899ad/view

    אם תוכל להעלות שוב ולשלוח קישור עם כוכביות

    קלידים

  • שאלה דחופה למבינים בקורג
    L liy

    @סתם-איש-פשוט אמר בשאלה דחופה למבינים בקורג:

    בקשר לתיקיה 'PCM' שיש בכל סט של קורג, מישהו יודע להסביר בפירוט מה התפקיד של הקבצים האלו? כמדומני שזה הסאמפלים אבל אין לי מושג ברור,
    מה שבעיקר חשוב לי זה האם אפשר לאחד שתי תיקיות כאלו משתי סטים או שכשמתקינים תיקייה מסט חדש זה מוחק את הPCM של הסט הקודם כמו בסאונד ובסטייל?
    תודה מראש

    PCM זה הדגימות המקוריות וSOUND זה הצלילים המוגמרים.
    ברגע שטוענים סאונד בודד הוא מעתיק ביחד איתו גם את הדגימות שלו, כך שאם אתה רוצה לשלב שני סטים פשוט תעתיק רק את קבצי הסאונד ולא את קבצי הPCM.

    בהצלחה!

    קורג - Korg

  • רינגטון של אייפון
    L liy

    הסתדרתי היה במתמחים.
    תודה לכולם!

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • סקר קפיצת הדרך
    L liy

    @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

    @liy אני אף פעם באמת לא התחברתי לאלקטרוני

    לא בגלל האלקטרוני!
    בגלל שאי אפשר לשמוע את זה
    הקול (הכל) מעוות.

    סקרים

  • סקר קפיצת הדרך
    L liy

    @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

    @מוח-שליט-על-הלב כלום זה פרויקט מגניב שמחדשים שירים ישנים עם אלקטרוני.

    זה נשמע זוועה!
    תנסו לשמוע את זה ברקע בבית.

    סקרים

  • רינגטון של אייפון
    L liy

    יש למישהו את הרינגטון המקורי של האייפון?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • שמחה בסלון להורדה!!!!
    L liy

    @מוח-שליט-על-הלב יש עוד כמה:
    https://www.youtube.com/watch?v=Wq8QLPdbcgA
    https://www.youtube.com/watch?v=1JfMgr-ukv0
    https://www.youtube.com/watch?v=w68zWYIxEZI
    https://www.youtube.com/watch?v=ZelMz6_qO5U

    אם תוכל לעלות גם אותם.

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • שמחה בסלון להורדה!!!!
    L liy

    @מוח-שליט-על-הלב אמר בשמחה בסלון להורדה!!!!:

    והרביעי!! עם גדול הזמר העולמי חסידי אברהם פריד!!! מרתק במיוחד (חלק א')
    https://send.magicode.me/send-file/file/c03a660b6***ae32ba080c528259d947b293f62f640/view

    חסום בנטפרי. גם לאחר הורדת כוכביות

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה של SFX
    L liy

    @שמעון-2 אמר בהקלטה של SFX:

    @liy תעשה תירגום לחיצה על המקש הימיני בעכבר ויש שם אפשרות לתירגום

    ההקלטות באנגלית

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה של SFX
    L liy

    @שמעון-2 אמר בהקלטה של SFX:

    @liy יכול להיות

    לא בדיוק עוזר...
    יש שם ערמות וגם הכל שם באנגלית.

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה של SFX
    L liy

    @שמעון-2 אמר בהקלטה של SFX:

    @liy
    https://www.soundstripe.com/blogs/what-is-sfx
    https://app.soundstripe.com/sfx
    https://freesfx.co.uk/

    יש שם את מה שחפשתי?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • המלצה על אוזניות קשת לקניה
    L liy

    איזה סוג אתה מחפש, בלוטוס או חוטי? אולפן/DJ או אישי?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה של SFX
    L liy

    יש הקלטה (שמעתי מפורסמת, משום מה לא מצאתי...) של ״דיי עם הטראנסים האלה!״.
    מישהו מכיר?
    זה בסגנון של ״רבותי, אלולללל!״

    מקווה שכאן המקום...

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • עזרה בקניית סט מקצבים מקצועי
    L liy

    @liy אמר בעזרה בקניית סט מקצבים מקצועי:

    @אלי-1 נראה לי שמנחם הורביץ גם מוכר...
    המכירים שלו סבירים

    בדקתי איתו הוא מוכר סט ממש מעולה לימאה (אני יודע לטיירוס), תנסה אולי גם לדגם שלך.
    המחירים שלו מאוד סבירים.

    ימאהה - Yamaha

  • עזרה בקניית סט מקצבים מקצועי
    L liy

    @אלי-1 נראה לי שמנחם הורביץ גם מוכר...
    המכירים שלו סבירים

    ימאהה - Yamaha
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול