אני נועלת את הנושא כדי שלא יגלוש מהפסים
וכמו תמיד... @ב-ב מוותיקי הפורום. וכמו שהיא אמרה זה היה בעבר ונסגר.
טכנית וכמובן רוחנית לא יפתח כזו פלטפורמה, בכל אופן לא תחת ניהול האתר.
הנושא כאן... איך לומר?
קצת יותר מחרג וגלש להספמה...
הנושא ננעל. הוא יעבור נקיון ויחזור לקדמותו.
נ.ב
@יואל-מעצב-תמונות כל ה'כאילו ראיונות', הרעיון יפה ומחמם את הלב, אבל - גובל בגניבת זהות וחיקוי יוצרים. אין לכך התר בשום אופן, לא חוקית ולא הלכתית.