אני דווקא אהבתי שיר אחד (של זמר חילוני, לא זוכרת את שמו של השיר ואני גם לא מעלה את השיר (אני לא יודעת אם מותר להעלות אותו כאן...)). שבכל פעם שמראים סרטון של מילואימניקים חוזרים הביתה לילדים, להורים וכו' משמיעים אותו.
הסרטונים ממש מרגשים אותי (ואפילו גורמים לי להזיל כמה דמעות)...
אבל בכל אופן גם המילים גורמות לי קצת להתרגש...