@טיטו היקר
בס"ד
קיבלתי עכשיו והגבתי (הייתי קצת מנותק לאחרונה)
תודה על הכל.
Neeman2020
-
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase -
לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!@BINYAMIN-OFFICIAL
שמע הפזמון הזה ממש טוב ומה שרץ לי בראש זה שיר כזה היפ-הופ עם הפזמון האדיר הזה!!
מדהים ממש.
מאד נהניתי.וכן תקליט עם כלי או שניים...

-
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase@טיטו הייי סליחה בכלל לא ראיתי את התגובה שלך
אני לא מבין כזה גדול אבל אני יודע שיש בעיה עם הספריות ובלי קשר התוכנה נתקעת ועושה בעיות
המחשב עצמו חזק ולא קורס. אני רק השליח...חח -
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase@BINYAMIN-OFFICIAL
הלוואי בנימין. מרוב שהרגיש לא נוח עם תוכנה פרוצה, פשוט קנה את התוכנה,
ושעשה אקטיבציה הלכו לעזאזל כל הספריות שהיו לו.
ז"א הספריות קיימות אך לא עובדות. -
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase@טיטו
בגדול צריך לדעתי לפרמו ולהתקין גירסת קיו בייס מחדש ואת הקונטקטים.
חוץ מזה יש בעיות של תקיעות פתאום, ולא אמורה להיות הבעיה הזאת עם ציוד כזה...או שכן ואין לי באמת מושג.
אולי אפשר לדבר איתך בוואטסאפ או משהו? הוא יסביר לך הכי טוב...
בערב כזה אולי.תודה לך ולכל מי שרוצה לעזור. לא מובן מאליו

-
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubaseבסד
@טיטו בוקר טוב,
כל מה שאני יודע נאמר כאן בערך, נתוני המחשב חזקים מספיק.
איך אוכל לשוחח איתך? -
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase@איציק-דדיה כן ברור...
היי @צוות-פיקוח אשמח אם תוכלו לקשר אותי עם @BINYAMIN-OFFICIAL
-
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase@BINYAMIN-OFFICIAL היי בנימין, תודה על התגובה.
יש לו מחשב חזק מאד. אולפן מצוייד היטב והכל...
לא יודע להגיד לך אצטרך לקשר ביניכם איכשהו אם תהיה בעניין. -
עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubaseבס"ד.
מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)תודה לכם.
נאמן