@החליל-הקסום
לא, תודה בכ"א
N
nrg
@nrg
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@החליל-הקסום
סליחה, אני משתמשת חדשה ולא לגמרי קלטתי איך משנים את הנושא.
תודה בכ"א. -
כאן ניתן לבקש פליתגובה: כאן ניתן לבקש פלייבקים
אשמח לקבל קישור לשערי שמים של זאנוויל (הקישור הקודם נחסם)
תודה רבה מראש
@מיכל-c
@ANASTASIA