תגידו איך עושים את זה שמתחת כל שם ש משפט כזה שכותבים?
לדוגמא לתמר כתוב היי אני תמר וכו...???
Organ
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. -
מי המעבד הכי מוצלח?לדעתי זה יואלי דיקמןןןןןןן
כל שיר אפילו שהלחן שלו לא הכי ואווו יואלי פשוט הופך אותו ללהיט וליר פגזזז -
למידה עצמאית של נגינה על פסנתר@אפרת-גלבוע אני האמת למדתי פסנתר עם מורה ובהתחלה היאלימדה אותי יצירות וכזה ואז עברתי דירה אז עזבתי אותה והיום אני לומדת לבד פחות מנגנת יצירות יותר שומעת שיר מנסה לנגן אותו משמיעה ונותנת לו ליווי מהראש שלי בהתחלה זה קשה וזה נראה לך שאין לך הרבה מעטפת משלך אבל זה פשוט מצריך אימון אימון והרבה אימונים אם את רוצה ללמוד יותר דברים בצורה יותר מקצועית כן כדאי לקחת מורה אבל השלב הראוני לא ככ חייב
-
איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?אני מאוד אוהבת את השיר בשעה אחת וגם אל תעזבי ידיים
-
למידה עצמאית של נגינה על פסנתרלפי דעתי במוזיקה אין כללים יכול להיות שיר אחד ששני אנשים יעשו לו אקורדים שונים קצת
מוזיקה זה משהו שבא מהנשמה שלך מה שאתה מרגיש תבצע ותעשה
אחד הדברים שלי עוזרים זה גם לשמוע ולהקשיב לביצועים של אחרים להיות פתוחה לכל הסגנונות . מה שאת אוהבת תעשי -
למידה עצמאית של נגינה על פסנתר@MUSIC-2
לא התכוונתי לזה. בזה אין ספק שאת צודקת. לעשות אקורדים אני גם קצת מתקשה אבל ככל שיותר תתאמני ותעשי לשירים אקורדים וגם תלמדי מטעיות האוזן יותר תתחדד וכבר לבד את תראי שפתאום יצא לך אקורדים מתאימים. אני נגיד עושה לשיר אקורדים ואז בודקת את זה באינטרנט אם זה נכון ומה שלא אני מנסה לראות למה זה לא טוב מה שעשיתי ומנסה להבין איך הוא הגיע לאקורד הזה... -
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן -
מה הקלידן או התזמורת הכי טוב לדעתכםאני חושבת שיואלי דיקמן הוא פצצהההה
-
באילו סוגי אירועים בנות צעירות שרוצות גם להתפתח ושיכירו אותן יכולות לנגן?אשמח לתגובות
-
באיזה תחום בפסנתר כדאי להתמקד בחופש?@חכם_בלילה תווים זה חשוב לדעת אבל זהתלוי מאוד לאן חותריים.
היום הרבה נגנים מנגנים פצצה ומוזיקאלים ולא יודעים לקרא תווים.
אבל שוב זה דבר מאוד חשוב ומפתח גם במוסיקה
אני מאוד ממליצה ללמוד. -
רדיו קול ברמה -
בן ארי או ריבו?חנן בן ארי הוא ממש טוב והוא עושה הרבה קידוש שם שמים אבל לפי דעתי הוא יותר נוטה למגזר החילוני . אבל את מי אני יותר אוהבת??? ריבוווו
-
באילו סוגי אירועים בנות צעירות שרוצות גם להתפתח ושיכירו אותן יכולות לנגן?@כ-פ בציבור שלי בתקופות הבת מצווה היו מביאים רק דיגי וחבל כי האירוע יכול להיות הרבה יותר טוב מאשר להביא משהי ששמה שירים
-
יוסף שטרן | פסנתראבאלההה ביצוע ממש טובבבבבב כמה זמן אתה כבר מנגן?
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@מישהי-מאמי כן יש גלגל הצלה
-
המלצות אורגניים דחוףף@אייל-גלבוע-4 אמר בהמלצות אורגניים דחוףף:
יש איזה חברה מיוחדת שעדיף לי לקנות ממנה את האורגן?
אני חושבת שממש עדיף לך ללכת על יאממה זה אחלה אורגנים יש להם סאונד טוב וכו... למרות שאני מנגנת על קורג ואני לא עוברת ליאממה כי זה קצת קשה לעשות מעבר כי זה אורגנים שונים וכבר התרגלתי...
(אבל קורג זה גם ממש טוב ) -
באילו סוגי אירועים בנות צעירות שרוצות גם להתפתח ושיכירו אותן יכולות לנגן?@כמעט-מפורסמת כן אבל שוב אני חושבת שכדאי להתחיל בפפרטי כאילו רק אורגן ואז לבנות להקה( אני גם עוד קטנה בשביל להתחיל להפיעה אני סתם שואלת בשביל שאדע לעתיד

-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרקודם כל שיסיימו עם המאסטרו ואז יתחילו תוכנית חדשה
-
יואלי דיקמן