P
Photo
@Photo
-
אז מה השיר שלך? -
דוד בן ארזהדוד בן ארזה בהחלט אמן!
אני מאוד אוהבת. -
אז מה השיר שלך?@נתנאל-0
"עד מחר של אביתר בנאי"
ווואו שיר באמת מדהים!
גם אני מאוד אוהבת.
דוד בן ארזה בהחלט אמן!
אני מאוד אוהבת.
@נתנאל-0
"עד מחר של אביתר בנאי"
ווואו שיר באמת מדהים!
גם אני מאוד אוהבת.