@אילן-פ תודה!
לכן אני על פסנתר!
@Shlomo-0 אמר בביצוע פסנתר "הבט נא":
@RACHELY-0 הי, ביצוע מאוד יפה.
זאת הקלטה חיצונית?
כי לפסנתר יש סאונד מעולה, והיתרון בפסנתר חשמלי שאפשר להקליט הקלטה פנימית באיכות מעולה, בלי רעשים ובלי קפיצות:-)
אין לי בסוג הזה של הפסנתר הקלטה פנימית, רק עם חיבור ואין לי כרטיס קול