צודק !
tat
-
איך הנגינה והמקצבים? -
איך הנגינה והמקצבים?@חכם_בלילה
תגובה לסעיף 2
מצרף לכאן נגינה שלי על השיר אל תיפול. Audio_0014.mp3
כן כן זה מאורגן ימאהה SX700 עם מקצב שהגיע עם האורגן!
לפני שמחפשים מקצבים במקומות אחרים תעבדו על החומר הקיים בשיפור סאונדים וזה יוצא מוצלח. -
קניית קלידים ?!?@קשה-לחשוב אמר בקניית קלידים ?!?:
@tat איך אתה שומר מקצב אחרי שיפוצים?
לקח לי המון זמן עד שהבנתי איך זה עובד.
האמת שקשה לי להסביר בכתיבה. -
קניית קלידים ?!?לי יש SX700 .
אני מנגן כתחביב בבית המון שנים ומנסיון אני יכול לומר לך שגם במקצבים שיש באורגן עצמו אפשר עם קצת שיפורים ועובדת סאונד להגיע לתוצאות מדהימות.
מצ"ב דוגמא למקצב שהגיע עם האורגן ושיפצתי אותו וזו התוצאה..
וייתן לך בנים.mp3 -
איך הנגינה והמקצבים?@חכם_בלילה
זה מקצב שמגיע עם האורגן, במקצבים השקטים יש חומר טוב. -
איך הנגינה והמקצבים? -
איך הנגינה והמקצבים?איך אני משתף קובץ?
-
ימאהה 700יש באתר חסידישקצב חוברת בעברית לאורגן שאתה מחפש
-
עזרה ברשימת שירים חסידילבינתיים אולי זה יעזור לך.
רשימת שירים.pdf -
סטים מטורפים לימהה - רוב הדגמים@906
תעלה דוגמאות שמע
כבר יצא לי לראות שלקחו מקצבים קיימים שרצים ברשת ומוכרים אותם בכסף, אולי עשו איזה שיפור קוסמטי קטן וזהו. -
אני צריך מקצבים של שירים מוכריםמישהו בבקשה יכול לעזור לנו?
-
אני צריך מקצבים של שירים מוכריםאני גם מחפש.
קניתי PSR SX700
וגם ממי כדאי לקנות מקצבים