@המחבל-המחופש הקישור שלך עולה מצוין. הורדתי את זה. והקישור של @KING-music נפתח כמו הקודם - רק עם אפשרות בקשה לפתיחה בנטפרי.
בכל מקרה תודה לכולם.
א'פריילאכע ייד
-
בקשות שירים -
בקשות שירים@המחבל-המחופש חסום לי בנטפי. אולי מישהו רק יוכל לשלוח בקשה לנטפרי לפתוח את הקישור שהעלית???
-
בקשות שירים@מיכל-c פתאום - אחרי שהורדתי את הMP3 קיבלתי תיאבון לבקש גם את הקובץ וידאו להורדה - יש למישהו? אפשרי? תודה רבה.
-
בקשות שירים@מיכל-c חוץ מהלייק תודה מיוחדת על הזריזות.......
-
בקשות שירים@תמי אמר בבקשות שירים:
אפשר בבקשה את השיר "מאמע" /"אמא" של משה דוד וייסמנדל, מוטי ויזל, ארי היל, בנצי שטיין ומקהלת נשמה
בשמע!גם אני מצטרף להנ"ל...
חיפשתי חיפוש גוגל בפורום והגעתי לבקשה הזו - אבל לא מצאתי את השיר. אשמח מאוד אם מישהו יעלה אותו בMP3. תודה רבה. -
משה דוד וייסמנדלאשמח אם מישהו יוכל להעלות לכאן את השיר שלו על אמא בMP3 - יש אותו בתחילת השרשור בוידאו. תודה רבה מאוד.
עריכה: העלו לי אותו בשרשור של בקשות שירים כאן באיזור של פוסט 5980. -
כשההערצה למוזיקאים מגיעה לעולם הפרסום!@דיזיין אמר בכשההערצה למוזיקאים מגיעה לעולם הפרסום!:
אלא יש לו חיבור ריגשי כלשהו אליו.....
תשוטטי כאן ימינה ושמאלה ותראי עד כמה [לפעמים] ה"חיבור הרגשי" הוא עמוק מאוד מאוד וכבר עובר את הקו השחור...
וכשתסתובבי [לא - אל תסתובבי] במקומות שיש חיבור בין קהל לזמר או "סלב" כלשהוא תסתכלי מרחוק ותתקוף אותך בושה!...
פעם זה היה אולי חיבור רגשי של אוהב את מה שהוא שר או לא - היום זה כבר לגמרי הערצה - לצערנו.@דיזיין אמר בכשההערצה למוזיקאים מגיעה לעולם הפרסום!:
זה יכול לגרום לי להשתכנע מהפרסומת הזאת
זזזזה בדיוק מה שהפרסומאים רוצים שיהיה! - לא נראה לך????
וד.א. גם כשיהיה זמר שאת לא אוהבת - גם שם הושגה המטרה, כי הסתכלת על הפרסומת וזה משך לך את העין ואת תשומת הלב... -
בקשות שירים@איש
עוזיה צדוק כשהלב בוכה בית ספר למוסיקה עונה 3.mp3
אלוף הילד הזה בלעה"ר בפרט עם הח' שלו....
כשהלב בוכה I עוזיה צדוק I היכל התרבות תל אביב Kshehalev Boche I Uziya Tzadok 2016.mp3
ועוד אחד - לא יודע מי זה
שמע ישראל.mp3עריכה:
עכשיו אני רואה שהעלו את זה בקליפ בשרשור אחר כאן@שמעון-2 אמר בבקשות שירים:
@שרת-הרוק
https://www.youtube.com/watch?v=26fBvpzeU_8
https://www.youtube.com/watch?v=AU1bUINGz4Qוגם העלו את זה
@HHKKKK אמר בבקשות שירים:
@חיה-במקרנצ-יק-0 כשהלב בוכה רק אלוקים שומע
הכאב עולה מתוך הנשמה
אדם נופל לפני שהוא שוקע
בתפילה קטנה חותך את הדממה.
שמע ישראל אלוקי אתה הכל יכול
נתת לי את חיי נתת לי הכל
בעיני דמעה הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק הנשמה זועקת.
שמע ישראל אלוקי עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוקי עשה שלא אפחד
הכאב גדול ואין לאן לברוח
עשה שיגמר כי לא נותר בי כוח.
כשהלב בוכה הזמן עומד מלכת
האדם רואה את כל חייו פתאום
אל הלא נודע הוא לא רוצה ללכת
לאלוקיו קורא על סף תהום.
שמע ישראל אלוקי…https://www.hidabroot.org/article/1137149
https://jewishmusic.fm/album/%d7%9b%d7%a9%d7%94%d7%9c%d7%91-%d7%91%d7%95%d7%9b%d7%94-%d7%95%d7%a7%d7%90%d7%9c%d7%99/
https://www.youtube.com/watch?v=4Kd3u92BK8c
זה ?? -
מחפשת שיר@שרי-0 כן. [היא צריכה] יש מצב?
-
מחפשת שיר@יהודיה-גאה סורי - ניסיתי. באמת!...
ברוח ההתנדבות והעזרה שיש כאן בטוח שתקבלי את זה. רק קצת סבלנות. תתפללי
-
מחפשת שיר@יהודיה-גאה 99% שזה לא זה כי זה קטע חזנות מתוך התפילה עם הסרטה מאומן - לא קשורה לשיר
בכל מקרה לא הצלחתי להוריד
להערכתי - אם שמעת את זה כרינגטון - זה יותר מסתבר שזה איציק אשל ואם יש מישהו שיכול להוריד את זה ולהעלות לכאן - תבדקי. -
מחפשת שיר@יהודיה-גאה מה לא? זה לא זה - או שזה לא נפתח?
-
מחפשת שיר@יהודיה-גאה
זה של איציק אשל
אולי זה כן יפתח לך
טקסט קישור -
מחפשת שיר@יהודיה-גאה קוראים לו "הראש השנה שלי" במנגינה של אהללה - אבל זה ישן לפני 7 שנים
בכל אופן זה מופיע כאן
מקווה שזה זה -
מחפשת שיר@יהודיה-גאה אם זה מבטא חסידי אז זה כנראה יואלי קליין ששר את זה עם עוד מישהו [נראה לי שייע גרוס] - גם את זה תמצאי בגוגל
עריכה: סליחה לא את השיר הזה אבל יש לו גם שיר על אומן ראש השנה שלי - אבל משהו אחר -
מחפשת שיר@יהודיה-גאה זה איציק אשל שר את זה עם אלף איש.
השם של השיר "ראש השנה שלי" [ברוב האתרים] או "עולה על הכל"
תכתבי בגוגל "ראש השנה שלי" ויופיעו לך הרבה אתרים -
מחפשת שיר@יהודיה-גאה למה אני אכוון אותך?
-
מחפשת שיר@יהודיה-גאה זה עצמו רק שמע. אבל זו הבעיה שא-נ-י לא מצליח - אם יש מישהו שיכול - אצרף קישורית.