שמעתי את הטעימה נשמע נחמד יכול להיות שכל השיר יותר יפה
א
אביגדור א
@אביגדור א
-
נותי ליברמן -
איזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאוןלב שבור של נפתלי קמפה
-
ישי ריבו@יוסי-רבינוביץ נשמע נחמד
-
דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"מישהו אמר לי על זה סתם באקראי ואחרי שנה בערך נרשמתי