דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
א

אוהבת מוזיקה 5

@אוהבת מוזיקה 5
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
38
נושאים
1
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • קובי ברומר!!!!
    א אוהבת מוזיקה 5

    @מישהי-מאמי אחרי כל הדחיות של התאריך אני כבר לא יודעת מה להגיד...😶

    לפי אמנים

  • שיעור גיטרה ראשון
    א אוהבת מוזיקה 5

    הי, דבר ראשון בהצלחה!! תתחילי לדבר על הגיטרה מה זה אומר כל חלק תסבירי אח"כ איך מחזיקים בצורה טובה ואחרי זה מתחילים עם האקורדים הבסיסיים Am Em וכו.... בהצלחה!!!(ככה אני התחלתי בכל אופן....)

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • קובי ברומר!!!!
    א אוהבת מוזיקה 5

    @מישהי-מאמי תאמת אני גם הפסקתי לחכות כבר פשוט יוצא וזהו כי אם מחכים מתבאסים כי כל יום דוחים את זה אז פשוט לא לצפות לכלום.... ונשיר הזה ספציפית היו לו המוווווון תאריכים😆

    לפי אמנים

  • הדרייבער | קובי ברומר🚗
    א אוהבת מוזיקה 5

    @1122 כןןן תעלה את זה מעניין אותי...

    תכניות מוזיקה

  • שיעור גיטרה ראשון
    א אוהבת מוזיקה 5

    @אליש או קי אני יגיד לך מה עשו לי בשיעורים הראשונים בהתחלה היא חילקה לנו דפים של גיטרה וכל חלק מה הוא אומר מה הוא עושה מה זה בכלל הכלי וכו.... ואז איך מחזיקים מה הצורה הכי טובה עם האגודל מאחורה ואיך בדיוק עושים ואז למדנו איזה אקורד או שניים בסיסיים ואיך לפרוט פריטה בסיסית החלקה קיצר זה בשיעורים הראשונים (מקווה שהועלתי בהצלחה....!!!!)

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • נותי ליברמן
    א אוהבת מוזיקה 5

    @1122 יכול להיות שאנשים ששמעו אותו לפני ים של דמעות התחברו אליו יותר מהר מאנשים ששמעו את ים של דמעות ראשון ואז לא כ"כ יתחברו לסגנון של לונה פארק...כי באמת הם ציפו ממנו ליותר
    ים של דמעות הוא ואוווו ולונה פארק קצת פחות אבל זה לא אומר שזה לאאא, הוא פשוט סגנון אחר!
    אבל תכלס מי שלא התחבר שישמע את זה עוד כמה פעמים ויתחבר לזה מהר

    לפי אמנים

  • משה פלד
    א אוהבת מוזיקה 5

    @אניייי אין על הכתיבה שלוווווווו!!!!!!
    מעניין מתי זה יצא בטח יש עוד המווןן זזמן

    לפי אמנים

  • נתנאל ברדא התותח!!!!!!
    א אוהבת מוזיקה 5

    שיר נדיררררררררררררררררררר ושימשיך להוציא 🤩

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול