@ר-כהן כי לפני כמה זמן הוא התחיל???
20 שנה!!!
ומ.ב.ד לפני??? 50 שנה!!
אוריה 0
-
גדול הזמר החסידי -
ההופעה לחיים און נחת@שרי-0 שם זה רק לצפייה, איפה יש גם לשמיעה???
-
גדול הזמר החסידי@אינספריישן על סמך זה שהוא היחיד (חוץ מזאנוויל) שהתחיל עם מוזיקה שורושית וחסידית מהנשמה ומהלב ונשאר איתה עד עצם היום הזה ללא שום שינוי!!
כמובן שיש עוד זמרים כמוהו כגון: שמילי אונגר, זאנוויל, ועוד ועוד!! אבל עם כל הכבוד לא בודקים זמר לפי הוצאת סינגלים יומיומיים וסרטונים מאחורי הקלעים וכ''ו, לפי מה שהוא מוציא, ובמה שהוא מוציא (במשך 50 שנה) אין אחד שעולה עליו!!
(שוואקי ופריד נוגעים לא רק בזא'נר הזה הפוסט לא בא לגנותם ח''ו) -
שמילי אונגר@ישתבח-שמו אלבום שכולו מלא בלהיטים חסידיים אוטנתיים!!!!
-
סגנון המוזיקה שלכם@שיר-נולד גם מוזיקה ישיבתית כגון: נפתלי קמפה, אברימי רוט, אלי הרצליך, שמואל גריינמן, מיכאל שטרייכר וכ''ו וכ''ו!!!!
-
קליפים טוביםקליפ טוב זה הקליפים של ר' מענדל ראטה שליט''א
שמשקיע כ''כ בקליפים שלו. שפו!!!! -
גדול הזמר החסידיברור וחד משמעית שגדול הזמר החסידי באמת היום זה מרדכי בן דוד ורדיגר!!!
היום לכל זמר שני מעניקים את התואר ''גדול הזמר'' או ''ענק הזמר''... מה לעשות!!! -
שורה שדיברה אליכם במיוחד''שנשתוקק תמיד אילך וממדרגה למדרגה תעלנו שנזכה לבוא למעלת אבותינו אברהם יצחק ויעקב..'' מילים של רבי אלימלך מליז'ענס'ק
(נפתלי קמפה)