אילה
-
איציק דדיה -
איציק דדיה השיר אבאתודה!
-
איציק דדיהברוך השם שלא קרה לו כלום!!!!!!!
-
איציק דדיהשיר מהמהםםםםםם
לגמרי לא איכזב
אהבתי תמילים ותסיגנון של השיר!! -
שמואל הררי הענק!!!@ר-כהן לא ישבתי וננתי מההופעה אני לא אוהבת להסריט באמצע אבל זה היה יפה הוא שר 2 שירים בהתחלה ליפני אוהד ואז באמצע הוא עלה עוד פעם ושר דואט עם אוהד
-
פינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם✨אני חושבת לראיין את איציק דדיה.
-
איציק דדיה@מ-מ
https://vote.kol-barama.co.il/ -
תוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"בממש מגיע לדדיה מקום שלישי עם השיר "ליראות את הטוב".
-
איציק דדיה@רותוששש חחה עד שהוא הבין מה זה נאמבר תו לקח לו כמה שניות....
-
איציק דדיהאיציק דדיה במחתם פריז בנתיבות.mp4
כרדיט למוזיקה vip -
סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול@אפרת אבל הוא לא שר מזרחי
-
איציק דדיה השיר אבאוואו מהמהם!
-
איציק דדיה -
שירי פסח משנים עברואיציק דדיה מי יודע
https://youtu.be/8RAQtce7pGs -
איזה שיר שיצא לאחרונה נראה לכם יהיה להיט?איציק דדיה-"ליראות את הטוב"
משה קליין-"היום" -
איציק דדיהמי שראתה את ההופעה שלו בערוץ 20 אז הוא אמר שהוא הולך להוציא סינגל בשם: ליראות את הטוב ובקול ברמה הוא אמר שיר קיצי וקיצבי בראיון של רפי אוחנה.
וזה שיר מהמהם אבל שקט ולא מה שהוא אמר שיוציא ומה שכתבו בקול פלי כי פה המלחינה זה אלי זריה (זה מלחינה בעילום שם) ומטעם האירון של תהילה נאווה -
איציק דדיההיום בתוכנית של ניר קפטן ראיינו את גד אלבז ואז הם העלו את איציק דדיה ודיברו איתו שם....
-
איציק דדיה@הודיה-1 אני מחפשת באתר של קול ברמה
-
איציק דדיה@מ-מ אני הולכת היום מקווה שיהיה.
אתמול שאלתי שם את המארגן והוא אמר שזה יהיה היום.