לפעמים אני לא מבין את הראש של אנשים... מה ההתלהבות על נותי לברמן? שום עומק שום תוכן הדבר שיש לו בשפע זה רדידות.
אני אדם פתוח וליברלי לא מפריע לי הפתיחות שלו, מפריע לי המסרים הילדותיים שלו ומה שהוא מביא לציבור החרדי זה מוזיקה מזעזעת, מקצועית ובעיקר ערכית.
זה שהוא היה במצעד בגלגלצ זו אמירה זולה, כי מי שמכיר יודע שהלך הרוח אצל הצעירים החילונים זו מוזיקת גן ילדותית חסרת תוכן שהמילים החכמות ביותר בשיר זה 'לא בא לי' 'כן באלי' ואין צורך להרחיב, ע''ע כל הזוכים לאחרונה... לעיתים נדירות זוכה שם שיר באמת מיוחד.
אלי פקרביץ
-
-
@הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש. -
@יונתן-פ אילסון (או אסולין...) באמת הוכיח הבנה עמוקה במוזיקה. מפתיע מאוד.
-
@SHIMIX הם קלאסים לחלוטין רוב הדי ג׳יי משתמשים עם היצירות הללו (של הטראק) לצורך העניין אחותי שמבינה בדי ג׳יי ברמה בינונית עושה דברים הרבה יותר טובים מזה
-
לדעתי אם השיר מקום בגן עדן של קמפה היה מתמודד הוא היה מגיע גבוה יותר
-
באופן אישי אצלי בחופה היה את השיר של איציק אשל 'הרי את מקודשת' שזה שיר מאלף ומרגש גם יחד
-
@שיר-נולד לדעתי הדי ג׳יי היה ברמה נמוכה מאוד בפרט שהוא לא חיבר את הטרק הזה. יש מוצלחים בדי ג׳יי באמת שעולים עליו פי כמה וכמה
-
@מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.
דעתי האישית שבטונים נמוכים הוא ממש צזכיר את יוסלה רוזנבלט. בשבת שהייתי בבית שמש הוא עשה את ישתבח של יוסלה שיש שם הרבה משחק בטונים נמוכים והדימיון בקול היה נשמע מטורף.
יחד עם זאת בטונים הגבוהים הוא לא דומה ליוסלה ויש לו בהם יותר דמיון לקוסוביצקי, אם כי יש הבדל ביניהם- קוסוביתקי בטונים הגבוהים היה שומר על מנעד קול רחב ומלא, אבל ניסים סאל ככל שהוא עולה המנעד הקול שלו הופך לצר יותר ומזכיר יותר סופרן מאשר טנור. -
פשוט הזוייי פלאם לקח מנגינה קיימת זאת בניגוד למה שהוא אומר שהוא הלחין את זה.
המנגינה העיקרית היא מנגינה מוכרת שדרך אגב במקור היא נכתבה על קריעת ים סוף.
אני אחפש היכן יש לי אתזה ואני אעלה בעז"ה -
@hiush-its-me רוב ידיעותיו של הלפגוט מגיעים מסובול והוא לא בין החיים
-
@יונתן-פ דעתי האישית שלהלפגוט ולניסים סאל יש קול יפה... הכל עניין של טעם.
בעיניך ליוסלה רוזנבלט היה קול יפה? לקוסוביצקי ביה קול יפה? בעיני ממש כן. דווקא ניסים סאל יש לו מתיקות וחן בקול שלו.
זאנוויל הוא יותר זמר מאשר חזן וגם כשהו מתחזן הסגנון שלו מאוד לא קלאס חזנות הארד קורד, הוא יותר נשמע חזן בבית כנסת חסידי שמנסה לבצע קטעי חזנות.. אין חולק שיש לו טון טוב וגוון יפה אבל הביצועים שלו לדעתי לפחות בתחום החזנות לא משהו.
הקטע היחידי שזאנוויל ביצע כהלכה של אמר רבי אלעזר של משה אוישר, וגם זו חזנות משונה ולא קלאסית. וגם הדבר שהוא מצטיין בקטע הזה זה בעיקר בטונים ובצעקות אופראיות. הסלסולים לא משהו וגם אין לו הבנה מהי חזנות קלאסית.
אם תיתן לזאנוויל לבצע קטע של יוסלה לדעתי הוא לא יצליח בכלל. -
@MUSIC-2 סודר
-
@מישהי-מאמי הייתי שם והסידור תנועה של המשטרה היה כל כך מושלם שלא היה פקקים ודחיפות והכל הלך בצורה הכי חלקה פשוט מדהים עבודת הסדרנות שנעשה שם.
היה שטח נרחב ממש שהיה נפרד ומאחורה על הדשה היו משפחות -
אל תפול הוא שיר בינוני ורק בגלל אברהם פריד הוא זכה
אבל תשימו לב לנפתלי קמפה שבניגוד לכל התחזיות שחזו ניצחון של פיני איינהורן באלבום השנה הוא עקף בענק. וגם בזמר השנה. לדעתי יש כאן משהו אמיתי וענק, יש כאן מעבר לשירה אחרת מהטנורים של פעם כמו שוואקי ופריד ובעיני יש כאן מתמודד חדש ושונה בשורה הראשונה
נותי ליברמן
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
המצעד השנתי של קול חי מיוזיק תשפ"ג
שיר כניסה לחופה הכי מרגש ששמעתם
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
ילד הפלא מוישי ברזל
מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
יעקב שוואקי
המצעד השנתי של קול חי מיוזיק תשפ"ג